Avatar billede Hobudugi Juniormester
20. marts 2024 - 13:41 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

ekstern harddisk

Hej

Hvor stor en harddisk kan læses gennem usb via tilslutning med sata stik i den ene ende og usb stik i den anden ende

Mvh Hobudugi
Avatar billede puren Ekspert
20. marts 2024 - 14:01 #1
som sådan er det kun den diskskuffe du ligger disken i der bestemmer det så som sådan kan du sagtens få en der kan tage en disk på 22TB
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. marts 2024 - 14:08 #2
Undskyld, men diskskuffe mener ikke eksternt diskkabinet?
Avatar billede INK Ekspert
20. marts 2024 - 14:20 #3
Hvis du forbinder en harddisk med sata/usb, kan det være et problem med strømforsyning. Store diske og mekaniske HDD kan kræve separat strømforsyning.
Avatar billede Hobudugi Juniormester
20. marts 2024 - 14:32 #4
OK Tak for svar
Dvs Separat docstation med egen strømforsyning.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. marts 2024 - 14:50 #5
jeg har usb3 på den bærbare, og så en https://www.av-cables.dk/harddisk-docking-station/usb-3-0-dockingstation-til-2-x-2-5-og-3-5-sata-harddiske.html
Har 3 3½" diske som jeg bare dropper i til bla sikkerhedskopiering - men også hvis jeg skal reparere en pc fra familien - så kører jeg et image fra deres pc til en af mine diske før jeg piller dybere i data.