Avatar billede lurup Ekspert
22. marts 2024 - 11:00 Der er 6 kommentarer

Gratis sms fra PC

HEj

Kan man fra en pc sende en sms til 200 nummer ? Gratis ?
Avatar billede puren Ekspert
22. marts 2024 - 12:40 #1
Ja og måske
Avatar billede kulawig Professor
22. marts 2024 - 14:25 #2
i princippet har de fleste et telefon abb. der giver dem gratis SMS

https://support.microsoft.com/en-us/topic/send-and-receive-text-messages-from-your-pc-43189e43-8121-35f6-7930-db095bf938a4

eller er det fordi det ikke må kunne ses at det kommer fra dit telefonnummer ??

mvh
Avatar billede lurup Ekspert
22. marts 2024 - 14:30 #3
Grunden til det er at vi skal betale penge pr sms med det portal vi bruger i dag og vil gerne finde en gratis løsning.
Ikke noget der er hemmelig
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2024 - 12:11 #4
hvad med besked/messenger ?
Avatar billede lurup Ekspert
23. marts 2024 - 22:43 #5
Skal gerne være sms
Avatar billede kulawig Professor
02. april 2024 - 09:29 #6
ok.. så du skal sende mange sms til mange brugere
hvor automatisk skal det være ?

jeg lavede på et tidspunkt et system hvor man smed en tekstbesked i en "udbakke" hvorefter der blev slået op i en Excel liste med telefonnumre, beskeden blev sendt til alle numre og derefter flyttet til en "sendt" folder

det virkede under windows 7 med et ganske almindeligt USB dongle (gammel HUAWEI 3G)