Avatar billede lurup Ekspert
22. marts 2024 - 11:53 Der er 1 kommentar

Få Notifikationer ved ny mail

Hej

Vi har brug for vores skoles elever for Notifikationer ved ny mail både på mobil og pc.
Jeg ved godt mail programmerne har det i sig men vi ønsker noget der bliver vist meget tydelig med billede og lyd ved en mail de har på skolen.
Vi bruger en google mail med egene domæne.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
22. marts 2024 - 12:45 #1
Svaret her vil jo være ret omfattende idet opsætningen vil være individuel for android og IOS og dertil opsætningen på en pc hvad enten de bruger mac, windows, linux og hvilket konkret mail program eller browser adgang.