Avatar billede jhjorsal Mester
27. marts 2024 - 11:29 Der er 1 kommentar

VLC IPTV delay

Hej
Jeg skal finde en løsning på hvordan jeg tager et iptv signal, forsinker det 3 timer og afspiller det, også selv om at der kommer afbrydelser i iptv signalet. Jeg er på et skib og ønsker at vise tv derhjemme fra, i lokaltid på skibet. Jeg har en ide om at jeg måske kan lave det setup i VLC, er der nogen der kan guide mig i en retning.
Avatar billede puren Ekspert
27. marts 2024 - 12:36 #1
Som jeg husker det buffer vlc nogle sek inden en live stream vises du kan jo evt. bare sætte den op til 10800 sek. men prøv lige at optag 15 min og gang det med 12 for at se hvad de 3 timer fylder og evt kør buffer filen på en særskilt disk a la https://www.computersalg.dk/i/9293778/wd-purple-wd43purz-harddisk-4-tb-overv%C3%A5gning-intern-3-5-sata-6gb-s-5400-rpm-buffer-256-mb du skal muligvis starte vlc fra en kommando promot for at få det til at virke helt som du ønsker