Avatar billede Famff Praktikant
29. marts 2024 - 14:40 Der er 2 kommentarer

Ny mus

Hejsa alle. Jeg har lige købt en ny logitech mus - den er super nice og funktionel. Jeg har dog en udfordring. Det er som om den "hakker" lidt når jeg vil markere ting og eksempelvis kopiere dem. Og den springer ofte i tingene. Det gjorde min gamle mus ikke. Jeg har kigget i muse indstillinger i windows og hastigheden er fint samme i logitechs egen app. Det er som sådan ikke hastigheden men det er som om når jeg skal markere noget den ofte er "lidt" langsom eller kun tager noget af det tekst jeg vil have markeret med. Er der nogle steder jeg kan kigge i instillinger? ved godt det er lidt vævet forklaring men det er en bedste måde jeg kan udtrykke mig på.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. marts 2024 - 15:01 #1
Har du også logitech unifying-software så se lige, om den gamle mus er der. Den skal væk hvis den ikke bruges mere.
Ellers er det nok bare tilvending hvis musens taster har en lidt længere bevægelse før den klikker, end den du havde før.
Avatar billede Famff Praktikant
29. marts 2024 - 21:24 #2
Det første har jeg tjekket hvilket ikke burde være tilfældet.

Jeg er med på det kræver lidt tilvændig. Det er blot som om når jeg vil markere noget tekst og vil "trække" noget tekst ud med musen som skal markeres - flytte hjemmesider til fortrukne i google chrome kræver det noget ekstra fokus. Noget som i min terminologi burde køre rimelig smooth. Kunne være der var noget i indstillinger jeg kunne gøre