Avatar billede Karsten Mester
31. marts 2024 - 19:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spam problemer

Hej
Sidst jeg havde et spørgsmål angående udsendelse af Email via Outlook  fik jeg hjælp til at løse problemet, og mange tak for det. Nu viser det sig, at hvis jeg sender mange mails ca. 2000 i alt, så får jeg pludselig dem retur fra hostmaster med besked om, at jeg er mistænkt for at sende spam/junk. Jeg kan sende omkring 800 før jeg får beskeden. Er der en metode, hvor man kan undgå dette.
På forhånd ta.

mvh
Karsten
Avatar billede Erik K Ekspert
31. marts 2024 - 23:10 #1
Det kan være en løsning at indsætte modtageradresser i BCC istedet for i selve adressefeltet.
Man kan normalt få lov til at sende til flere under bcc, men om det løser problemet helt op til 2000 ved jeg dog ikke.
Avatar billede kurt54 Ekspert
01. april 2024 - 01:28 #2
Hvor mange modtagere har du på den enkelte mail ?
Har du links i mailene ?
Avatar billede Karsten Mester
01. april 2024 - 07:18 #3
Jeg har kun en modtager og ingen links.
Avatar billede keysersoze Guru
01. april 2024 - 17:40 #4
De fleste udbydere har grænser for hvor meget du kan både afsende og modtage af mails i en given periode - hvis du overskrider grænserne skal du enten lede efter en udbyder med højere grænse eller skifte til en egentlig marketing-platform, fx sendgrid.
Avatar billede Karsten Mester
01. april 2024 - 18:19 #5
Mange tak for svar. Jeg prøver sendgrid