Avatar billede Jordegern Seniormester
01. april 2024 - 14:02 Der er 3 løsninger

Min computer har en fejl

Her i deg her jeg opdeget et min computer her en fejl. Den ken ikke skrive e. Hver geng jeg prøver et skrive e, skriver den e. Det duer selvfølgelig ikke. Så her jeg læst i brugsenvisningen til computeren, men der står ikke noget om det problem. Hved gør jeg så. Jeg ringer til Ekspertens døgnåbne support hotline.
  Jeg ringer og får en meget dygtig og kompetent Eksperten mederbejder i røret. Og så kommer følgende semtele:
  Supporter: "Du ringer midt i min keffepeuse".
  Mig: "Det må du meget undskylde. Men jeg her et problem med min computer".
  Supporter: "Hved er det"?
  Og så forklerer jeg problemet.
  Supporter: "Den fejl kender jeg godt. Den skyldes bitfordelingen på motherboerdet. Du skel bruge en skruetrækker og en knibteng for et rette fejlen".
  Mig: "Jeg her ikke noget værktøj".
  Supporter: "Så prøver vi noget endet. Teg musen og benk den to genge mod skærmen, så det siger klik klik. Det er det, der hedder et dobbeltklikke".
  Det prøver jeg så og så er fejlen væk.
  Mig: "Dat løsta problamat. Tak for hjælpan. Nu kan jag skriva a. Nu kan du komma tilbaga til din kaffa".
  Supportar: "Salv tak, fortsat god dag".
Så ar jag glad. Min computar virkar. Man glædan ar kort. Pludsalig opdagar jag at jag ikka kan skriva a. Når jag prøvar at skriva a, skrivar computaran a.
  Hvad skal jag dog gøra. Ar dat fordi jag ikka har an sql sarvar på min harddisk. Alla goda råd modtagas mad tak.
Avatar billede INK Ekspert
01. april 2024 - 14:45 #1
Kender godt problemet. Optræder ca. en gang om året på denne tid 😂​😂​😂​😂​
Avatar billede poko1 Ekspert
01. april 2024 - 15:43 #2
Vent til i morgen. Ha HA Ha Hi Hi Hi !
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
01. april 2024 - 17:11 #3
Hvis det ikke var for datoen, ville du være afsløret af din overskrift, som både indeholder a og e