Avatar billede KurtG Forsker
07. april 2024 - 18:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke finde ud af at skifter masterside i MS Publisher

Jeg bruger MS Publisher en del, men det er aldrig lykkedes mig at få den til at skifte til en anden masterside.
Jeg har ellers støvet nettet igennem og fundet et par eksempler, men de passer ikke til den Publisher, som jeg har gennem Office365 (tilsyneladende 2016-udgave). Menubjælkerne har ikke de muligheder, som bliver beskrevet!
Er der nogen, som kan hjælpe!
Avatar billede kurtba Ekspert
07. april 2024 - 19:37 #1
Det er jo svært, når man ikke ved, hvad du har prøvet.
Men generelt foregår det ved, at man klikker på Vis i menuen.
Herefter klikker man på Masterside ovre til venstre, og herefter klikker man på Tilføj masterside = Lav en ny masterside.
Avatar billede KurtG Forsker
07. april 2024 - 19:57 #2
Undskyld, jeg har vist udtrykt mig for upræcist.
Jeg kan sagtens oprette nogle forskellige mastersider, men jeg kan ikke finde ud af at anbringe dem foran den side i publikationen, hvorfra jeg gerne vil have den til at virke!
Avatar billede KurtG Forsker
08. april 2024 - 17:56 #3
Hvor kan man være blind: man trykker selvfølgelig på "Anvend på..."