Avatar billede ErikHg Ekspert
10. april 2024 - 11:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Amerikansk tv-film "The House Next Door"/En Uhyggelig Nabo fra 2006

Hej har et spørgsmål vedr. en DVD film. Det drejer sig om den amerikanske tv-film "The House Next Door" / En Uhyggelig Nabo" fra 2006.
Hovedrollen spille af Lara Flynn Boyle. Andre medvirkende er Ferguson, Noam Jenkins, Julie Stewart.
Jeg vil gerne have den med danske undertekster, selv om jeg godt ved at man kan sætte undertekster til på YouTube, hvor den ligger, men teksterne er så bitte små.
Den kan måske skaffes hjem fra USA, men der vil med meget stor sikkerhed ikke være danske undertekster på. Hvad angår regionskode og  tv-sytem NTSC er dette underordnet, da jeg har en ældre kodefri DVD-afspiller der er i stand til at afspille DVD¨er med region 1 og 2, samt kan den stilles om til NTSC.
Hvis nogen har denne film, eller ved hvor den kan skaffes hører jeg meget gerne fra dem.

https://www.imdb.com/title/tt0863080/

Mvh.
Erik Hg
Avatar billede claes57 Ekspert
10. april 2024 - 16:56 #1
Youtube - bestem selv størrelse (og farve, sprog mv) på undertekster

To turn on captions, press "CC". To make the captions bigger, select Subtitles/CC and language. Then select Font Size, and change it to 100%, 200% or some other option.
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. april 2024 - 17:25 #2
Det vil jeg prøve👍
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. april 2024 - 19:41 #3
Det lykkedes at få gjort teksterne større, så man ikke skal have en teaterkikkert for at kunne læse dem😉
Takker mange gange for hjælpen.

Mvh.
Erik Hg