Avatar billede Malm Praktikant
17. april 2024 - 17:06 Der er 1 kommentar

ændre hasighed på streaming tv - eksempelvis DR TV

Jeg mener at jeg for nogle år siden downloadede en ap på Google som gav mulighd for at nedsætte hastigheden på streaming video - man nedsatte hastighede på tastatur op/ned.
Dengang havde jeg ikke behovet - men nu da jeg er blevet 77 ville jeg gerne bruge en sådan app.
Men jeg kan ikke finde den - er der nogen som kan komme med et tip ?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. april 2024 - 09:25 #1
Muligvis dette fra netflix?
Sådan justeres afspilningshastigheden
Du kan justere afspilningshastigheden for serier og film i webbrowsere og i Netflix-appen på Android-telefoner og -tablets og iPhones og iPads.

Denne funktion er ikke tilgængelig, når der castes eller spejles fra en mobilenhed, eller hvis en Chrome-browser bruges til et abonnement med reklamer.
Sådan justeres hastigheden på en serie eller film:

1) Sæt en serie eller film på pause under afspilning.
2) Vælg hastighedsikonet (det ligner et speedometer i en bil) , og vælg derefter afspilningshastigheden.