Avatar billede buls Seniormester
30. april 2024 - 15:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen mails

Hej.  Håber I kan hjælpe med dette.  Jeg har brugt Outlook mail program i 2 års tid og det har kørt.  Jeg har 2 Outlook konti og de sidste 2 dage har jeg ikke modtaget mails på den ene konto.  ( det er konto 2 der er bøvl med ) Jeg har prøvet at sende mails fra konto 1 til konto 2-den bliver sendt men ikke modtaget på konto 2.  Har prøvet at sende mail fra konto 2 til konto 1 og den bliver modtaget.  Har også prøvet sende mail fra konto 2 til konto 2 ( samme mail ) den bliver sendt men ikke modtage.  Hvad gør jeg  ????  Hilsen buls
Avatar billede buls Seniormester
30. april 2024 - 17:24 #1
Hej igen.  Jeg har fundet de mails jeg har sendt til konto 2,de ligger i " filtrer mail i Outlook og under fanen der hedder-denne uge og derefter - i dag og i går og der ligger andre mail også-men hvordan de er kommet der  ????  og ikke i min indbakke - kan I hjælpe  ???  buls
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. maj 2024 - 07:51 #2
Prøv at kigge oppe i båndet, midtfor skulle du se gruppen "Søg" hvor der er en funktion [Filtrer mail].

Vender den tilbage til normal, hvis du går ned på [+ Flere filtre] og vælger "Alle Outlook-elementer"?
Avatar billede buls Seniormester
02. maj 2024 - 19:53 #3
Takker