06. maj 2024 - 21:08 Der er 1 kommentar

Port forwarding på Nokia Beacon 2 fra Bornfiber

Hej med jer
Jeg har en HIKvision harddisk med 4 kameraer på, som jeg skal have forwardet port på, så jeg kan følge mine kameraer på min app, når jeg ikke er hjemme.

Jeg har fået Bornfiber som har leveret en Nokia Beacon 2.
Jeg kan godt finde det faneblad om PortForwarding, men jeg aner ikke hvad jeg skal udfylde.
Er der et venligt IT-geni her inde, som kan hjælpe?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. maj 2024 - 06:58 #1
Der er vejledning til den her: https://fccid.io/2ADZRBEACON2/User-Manual/User-manual-5031870

Port Forwarding er beskrevet på s. 108.

Du skal:
Give din regel et navn
Angive port# (WAN og LAN vil være den samme i denne sammenhæng)
Pege på din HIKvision-dins (Internal Client)
Vælge protokol (TCP/UDP i denne sammenhæng)
Sørge for at Mapping er Enabled!´(!)
Tjekke at det er det rigtige WAN-interface, reglen peger på (der er antageligt kun et)