Avatar billede bsn Forsker
07. maj 2024 - 16:14 Der er 3 kommentarer

ASP Classic fil fra subfolder

Kan i hjælpe med et script, der henter 1 fil fra flere subfolders...
dbh
Bjarne
Avatar billede arne_v Ekspert
07. maj 2024 - 17:01 #1
Kan du forklare lidt mere om hvad du vil.

En ASP fil som inkluderer output fra andre ASP filer i andre foldere?

En ASP fil som streamer filer (ZIP, MP4 eller andet) fra andre foldere til browseren?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. maj 2024 - 19:18 #2
fx en 'musik' mappe med undermapper fra de enkelte kunstnere, der så skal hente filen 'love me do' ? og er det eksakt fil, eller bare en, der indeholder ord ?
Avatar billede bsn Forsker
08. maj 2024 - 01:00 #3
#1    #2

Tak for svar...

Jeg fandt ud af det...
Det er et billedgalleri...
Skulle have det første billed fra hver subfolder...

Billeder / subfolder1
Billeder / subfolder2
etc...