Avatar billede Novice-1 Seniormester
07. maj 2024 - 20:48 Der er 3 kommentarer

Corta til office-365

Egentlig bruger jeg LibreOffice kontorpakken og har derfor ikke adgang til cortsna

så ville lige høre hvor tilfredst folk er  med cortana  hvis man blot vil  bruge programmet til at indtale almindelig dansk tekst  i microsoft officete tekstdokument

på forhånd tak
Avatar billede puren Ekspert
07. maj 2024 - 21:17 #1
er det Cortana du tænker på??
Avatar billede Novice-1 Seniormester
07. maj 2024 - 22:50 #2
Ja  ---det der med tastefejl!!  -også her :-) ud over langsomheden
Avatar billede puren Ekspert
07. maj 2024 - 23:15 #3
lang historie kort lavet en mp3 fil med noget tale da vista kom og har brugt det som en baseline for at se hvad forskællige programmer kan og Cortana lander i min optik på et sted der hedder "det er godt hvis man ikke har andet" jeg mener en rørtang kan jeg også slå med hvis ikke jeg har en hammer.