Avatar billede arnepedersen Forsker
22. maj 2024 - 10:51 Der er 4 kommentarer

Facebook

Det vælter ind med sponsorerede annoncer på Facebook. Hjælp, hvad gør jeg? Jeg sletter dem en efter en, men det fortsætter bare. Jeg vil ikke betale dem små 100 kr. om måneden for at slippe.
Kan jeg ikke slette alle på en gang?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. maj 2024 - 10:56 #1
hvis du bruger tid på annoncer, så få du flere - så løsningen er at ignorere dem og scrolle hurtigt forbi.
Avatar billede arnepedersen Forsker
22. maj 2024 - 11:27 #2
Claes, jeg bruger ikke mere tid på annoncer end tidliger, men på det seneste bliver jeg bombarderet med sponsoreret annoncer, det er jeg ikke blevet før. Mit spørgsmål går på om jeg kan undgå det.
Avatar billede poko1 Ekspert
22. maj 2024 - 12:13 #3
Jeg bruger AdBlock og får meget få reklamer på Facebook
Avatar billede claes57 Ekspert
22. maj 2024 - 13:53 #4
AdGuard (men det er pc-browser) hjælper mig.
På ipad bruger der app direkte til facebook, men har lille brug der.
På ipad kan man bruge safari i stedet for facebook-app, og der er et trick til at undgå annoncer (gælder alt, du ser via safari): Hent Firefox Focus app, og i iOS indstillinger scroll ned til Safari i venstre del og scroll ned til udvidelser i højre del og aktiver Firefox Focus - det er det hele. Du har stadig Safari som standard-browser, men nu bare uden reklamer. Helt uden betaling.