Avatar billede Hek Novice
24. maj 2024 - 12:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Book et mødelokale ved en invitation

Hej
når jeg modtager en invitation til et møde, som skal holdes her i huset, så kan jeg ikke booke en lokation før jeg sender svar til afsenderen, jeg skal dublere begivenheden, for at kunne tilføje en lokation. Er der nogen der ved om det er muligt at tilføje en lokation ved en invitation fra en anden afsender. OBS Jeg bruger Office365.
Avatar billede madklub Guru
24. maj 2024 - 14:24 #1
Jeg smed dit spørgsmål ind i Gemini AI.

Desværre er det ikke muligt at tilføje en lokation direkte til en invitation fra en anden afsender i Outlook/Office 365, hvis mødet skal holdes i samme bygning som dig. Du skal enten:
1. Sende et svar:
Åbn invitationen og klik på "Svar".
Vælg "Tilføj placering" og vælg den relevante lokation fra listen.
Send dit svar.
2. Dublere begivenheden:
Åbn invitationen og klik på "Rediger".
Tilføj en ny placering til begivenheden.
Gem begivenheden.
Send en invitation til de relevante deltagere.
3. Brug en tredjepartsudvidelse:
Der findes tredjepartsudvidelser til Outlook, der kan give dig mere funktionalitet, når det gælder møder. Nogle af disse udvidelser kan muligvis give dig mulighed for at tilføje en lokation til en invitation fra en anden afsender. Du kan søge efter "mødeplanlægning" eller "lokationstilføjelse" i Outlook Add-In Store for at finde relevante udvidelser.
Husk, at tredjepartsudvidelser ikke altid er kompatible med Outlook eller Office 365, og at der kan være sikkerhedsrisici forbundet med at installere dem. Det er derfor vigtigt at undersøge en udvidelse grundigt, før du installerer den.
Alternativt:
Du kan kontakte afsenderen af invitationen og bede dem om at tilføje en lokation til invitationen.
Du kan booke en lokation separat og sende informationen om lokationen til de relevante deltagere.
Håber dette hjælper!
Avatar billede Hek Novice
24. maj 2024 - 15:15 #2
Hej madklub.
Tak for svar, det vil jeg gå med.
God weekend.