Avatar billede Henrik Andersen Praktikant
Oprettet i går kl. 18:36 Der er 1 kommentar

Valg af headset til callcenterarbejde

Jeg arbejder til daglig i et callcenter og bruger en stor del af arbejdsdagen på telefonopkald. Det er derfor vigtigt for mig at finde et headset, der både giver høj lydkvalitet, god støjreduktion og kan bæres komfortabelt i mange timer uden at blive generende.

Jeg har kigget på dette produkt: https://headsetshop.dk/shop/jabra-engage-65-1439p.html, som ser ud til at være udviklet specifikt til professionelt brug i miljøer med mange samtidige samtaler.

Mit spørgsmål er derfor:
Vil dette headset være et godt valg til dagligt brug i et callcenter, hvor både komfort, driftssikkerhed og lydkvalitet er afgørende – eller findes der andre modeller, som bør overvejes i samme prisklasse?
Avatar billede nopsen Ekspert
Skrevet i går kl. 22:13 #1
du er simpelthen så glad for dit job at du er villig til at ofre over 2000 kr på et arbejdsredskab af egen lomme?
eller er det en reklame for webshoppen?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester