Avatar billede pgj35 Nybegynder
22. maj 1999 - 20:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

SMS-side

Hejsa allesammen

Jeg vil lige spørge om nogle kan skaffe et script til en SMS-side GRATIS, til gendgæld kan vi bytte, jeg kan lave en masse ting :o)

MVH
Peter Graae Jensen
Avatar billede cybles Nybegynder
22. maj 1999 - 21:03 #1
Prøv at søg på sms herinde der har været meget omkring sms.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. maj 1999 - 21:42 #2
jeg synes alle de SMS sider er ved at være til grin, folk kan jo lige så godt bare sende en email selv, altså til nummer@note.sonofon.dk eller nummer@sms.mobilix.dk eller nummer@sms.tdm.dk eller nummer@gsm1800.telia.dk
Avatar billede cybles Nybegynder
22. maj 1999 - 21:44 #3
hørt
Avatar billede bvk Juniormester
22. maj 1999 - 22:40 #4
Prøv her, http://www.anna-sms.dk
her fra kan du sende sms-beskeder til mobiltelefoner som er fremme på under 2 minuter
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. maj 1999 - 23:10 #5
den eneste ordentlige SMS service der har været, er http://www.sms-info.dk

der kom besked fra et rigtigt telefonnummer og ikke bare fra en mailserver...

det vil sige at ALLE kunne modtage, selv om deres selskab ikke havde mail server
Avatar billede vennen Nybegynder
23. maj 1999 - 15:21 #6
Hørt.....
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 1999 - 21:59 #7
Jeg kan sende en asp sms-side til dig, hvor beskeder kommer frem indenfor ca. 30 sek.

Det kører ligenu på www.gamenet.dk/sms/, så kan du se det i arbejde...
Avatar billede pgj35 Nybegynder
29. maj 1999 - 23:12 #8
Det kunne være KANON :o)

Vil du sende det på adressen:
agjpriv@post.tele.dk

/Pgj35
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 1999 - 20:03 #9
Jeg har sendt det til pgj35...

(Hvorfor et der ikke en "Svar" knap til venste for tekstboxen??)
Avatar billede anders79 Nybegynder
05. juni 1999 - 18:13 #10
Hvorfor ikke bare bruge www.besked.dk ?? Det er så vidt jeg ved den eneste HP hvor man sender mails direkte til mobil-tlf. Man får afvide lige med det samme om mobil-tlf. har modtaget beskeden. Meget sejt!
-Anders
P.s. Det er en gratis service fra Mobilix