Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 17:13 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Meget mærk\'ligt!!

Jeg har bemærket at der sker underlige ting på eksperten!

Jeg har haft en bruger som hedder Michaelb, men i går virkede den ikke mere, og da jeg loggede ind kom jeg ind på en tom side!

Så oprettede jeg en bruger, som hed Slettes_bagefter bare for at oprette et spm så jeg vidste om andre kendte til problemet! Da jeg så skrev på mit mini-site at jeg oprindelig hed Michaelb, kom jeg igen i den situation at jeg ikke kunne logge ind!

Nogle links:
Mit oprettede spm ang. fejl ved login: http://www.eksperten.dk/spm/113107

Brugernavn Slettes_bagefter: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=slettes_bagefter

Brugernavn Michaelb: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=michaelb

Kan i ikke hjælpe mig med mit problem??

Mvh. Michael
Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 17:17 #1
P.s. I må meget gerne prøve om i kan logge ind på mit brugernavn som hedder Slettes_bagefter!

Brugernavn: slettes_bagefter
Adgangskode: sletmig
Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 17:21 #2
Hver sød at hjælpe mig!!!
Avatar billede traetafeksperten! Nybegynder
25. september 2001 - 17:23 #3
http://www.eksperten.dk/spm/113514 -Mere siger jeg ikke :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. september 2001 - 17:29 #4
Sikker på at I ikke har 2 brugerer? For så kommer ovennævnte problem.
Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 17:31 #5
Det har jeg ikke!

...men hvordan skulle eksperten også finde ud af det, hvis jeg havde to brugere?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. september 2001 - 17:41 #6
tommyf...hvad kender du til det :-}
Avatar billede traetafeksperten! Nybegynder
25. september 2001 - 17:44 #7
Jeg havde først 2 brugere EFTER jeg ikke kunne logge ind med den ene, så måtte jeg jo bruge en anden og lavede så en...
Avatar billede traetafeksperten! Nybegynder
25. september 2001 - 17:45 #8
ja tommyf, hehe, snører lige sig selv en gang, hva Tommy :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. september 2001 - 17:57 #9
Gæt 3 gange. Jeg har været her 533dage - jeg ved efterhånden hvordan det fungerer :o)
25. september 2001 - 18:10 #10
Jeg kan heller ikke logge ind med el_barto mere... piz og bræk...
Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 18:13 #11
Kommer der også bare en hel hvid side?
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. september 2001 - 18:24 #12
Jeg har set et spørgsmål magen til 3 gange, der var løsningen at man skulle slette den cookie fra Eksperten - hjælper det?
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. september 2001 - 18:38 #13
Btw: Er www.eksperten.dk/list.phtml også tom hos jer? Altså ingen spørgsmål.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. september 2001 - 18:48 #14
Virker fint her.
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. september 2001 - 18:50 #15
Eksperten er da vist ved at falde fra hinanden, hvis 3 personer bliver sletted næsten samtidig.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. september 2001 - 19:49 #16
måske de stadig er der, men bare er lukkede fordi systemet er belastet
Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 19:50 #17
tommyf: Det fik jeg også som svar sidst jeg spurgte!! Det du mener med det er at jeg skal slette Temporary Internet Files ik\'??

Det er det jeg har gjordt!

Ellers hvad skal jeg gøre?
Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 19:51 #18
Når man søger, bliver man bare videresendt til Nyeste spm!!

Så \"JA!\" Eksperten er ved at falde fra hinanden ;o(
25. september 2001 - 19:52 #19
Det hjalp ikke at slette hele temp/cookies bibliotekerne...Fuck hvor er jeg træt af eksperten.....
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. september 2001 - 20:02 #20
el_barto* >> Ja, det var sjoverer dengang tingene blev ordnet.

Den ligger i c:\\windows\\cookies\\
Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 21:01 #21
Jeg har sendt TO mails til Admin!!

...og den ene blev sendt tidligt i gå!

og der står i svarbrevet at de svarer inden 24 timer!

Hvorfor får Eksperten ikke en ny ejer???

Hvem går ind for at eksperten får ny ejer?
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. september 2001 - 21:06 #22
surferen >> Det er ligegyldig om alle 30.000 brugerer synes at Eksperten skal have nye ejerer, vi kan jo ikke tvinge dem til at sælge siden.
(Hvilket der heller ikke er grund til).

Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2001 - 21:10 #23
surferen : Hvem skulle det være? Hvor finder du ellers 2 personer, der gider give al deres fritid (og for den enes vedkommende også arbejdstid) til et projekt, der praktisk talt ikke giver nogen penge, hvor folk brokker sig som ind i helvede blot sitet kører ustabilt, og hvor folk forventer at få svar på netop DERES mail med det samme, selvom der faktisk kommer adskillige 100 mails til admins dagligt?

Held og lykke med at finde to som Jacob og Andreas.
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2001 - 21:10 #24
Woops. Skulle ikke have været et svar.
Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 21:15 #25
Okey bare glem det ;o)
Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 21:17 #26
Tak for nogle svar!!

Hvis i lige ville være søde at prøve at logge ind på:

brugernavn: slettes_bagefter
adgangskode: sletmig

Får i nogle point!

Ellers nupper jeg dem tilbage ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2001 - 21:19 #27
Synes bare man skal kende til facts omkring bl.a. deres tidsforbrug på eksperten, før man brokker sig for meget. :)
Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 21:22 #28
parazite: Jeg må erkende at du har ret ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. september 2001 - 21:51 #29
surferen >> Du har ikke ret til at uddele nogle point fra Surferen eftersom du så benytter den som en dobbeltbruger og sender flerer point ind i systemet.
Ligegyldig hvad skal du snuppe dine point selv, så kan du evt. give point fra din oprindelige bruger.

Jeg får blank skærm når jeg forsøger at logge ind med den kode/brugernavn.
Avatar billede surferen Nybegynder
27. september 2001 - 13:17 #30
Jeg har netop fået svar fra Andreas om at min bruger er blevet slettet fordi jeg er blevet anmeldt om at jeg har haft to brugere på Eksperten!

Men det er nu lige meget for det ordner mig og Andreas nok, tror jeg...

Det kan godt være jeg ikke må uddele point, men prøv lige at tænk dig om Tommy!! Jeg kan ikke logge ind på min bruger, og eftersom dem som har svaret SKAL have point (som lovet), er jeg jo nødt til at give dem fra denne dobbeltbruger! Ikke?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
27. september 2001 - 13:18 #31
du skal gøre det fra din aktive bruger
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. september 2001 - 13:23 #32
surferen >> Spørgsmål omkring hvordan Eksperten fungerer har altid været \"gratis\".
Ligegyldig hvad burde det ikke være svært at regne ud at det ikke er tilladt. Så bruger du point fra 2 profiler.
Avatar billede surferen Nybegynder
27. september 2001 - 13:36 #33
Okey...
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2001 - 20:00 #34
ville bare lige fortælle at admin angiveligt havde slettet mig pga. en klage. han kunne ikke huske hvilken, men lod mig komme tilbage.

Her ser vi så faren i det nye klagesystem! :)

Jeg mener ikke at have brugt særlige skældsord, allerhøjst som svar på tiltale. Men nu er jeg tilbage, og vil passe på ikke at træde nogen over tærene.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
28. september 2001 - 08:33 #35
parazite>> TAK :)
Avatar billede parazite Nybegynder
28. september 2001 - 09:14 #36
andreas_admin : Any time! :)