Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 17:36 Der er 6 kommentarer

Oplysninger ang. Magellan!

Hej!

Jeg har før søgt oplysninger om den kendte opdagelsesrejsende, Ferdinand Magellan, men jeg fik ikke et ordentligt resultat!

Jeg søger links til oplysninger om Ferdinand Magellan!

...og denne gang har jeg kun ét eneste krav!
...og eftersom det krav ikke har været opfyldt når jeg har spurgt efter oplysninger førhen, bliver det skrevet for sig selv, med store bogstaver! Så tag det ikke så personligt at det står så tydeligt ;o)

DE LINKS DER BLIVER FUNDET SKAL VÆRE PÅ DANSK!

og jeg gentager:

DE LINKS DER BLIVER FUNDET SKAL VÆRE PÅ DANSK!

Tusind tak for hjælpen!!
Avatar billede japtus Nybegynder
25. september 2001 - 17:50 #2
Avatar billede japtus Nybegynder
25. september 2001 - 17:51 #3
......I bund og grund det samme som cyb :)

Hans er bare til resultatsiden .... Så slipper du for at søge selv ;)

;) cyb *GG*
Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 18:16 #4
Det kan nogle gange godt være en dårlig søgemaskine, google, pga. at den bare søger et eller flere ord på en hel side!!

Så det andet link i gav (newzealand.dk) handlede slet ikke om Magellan, men selve historien om opdagelsesrejsende!

Det første link i gav mig, var det jeg fik sidste gang jeg spurgte, og der var ikke engang særlig meget oim det!
Avatar billede cyb Nybegynder
26. september 2001 - 11:12 #5
Ja, men fakta er nok detsvære at google og altavista ikke kommer frem med særlig mange resultater på danske sider med ham. Dvs. sansynelighedden for at der er nogle er ikke så stor.
Jeg er bange for at du bliver nød til at tage engelske sider i brug hvis du vil have noget nyttig information om ham :-(
Avatar billede cyb Nybegynder
05. december 2001 - 14:35 #6
Tror du ikke det er tid til at lukke spørgsmålet nu surferen ?