Avatar billede surferen Nybegynder
27. september 2001 - 17:05 Der er 6 kommentarer

Funnyfuel.com

Jeg er begyndt at modtage nyhedsbreve fra Funnyfuel.com!

Jeg har aldrig tilmeldt mig dette besynderlige nyhedsbrev og i bunden af det står: \"You are currently subscribed to Funnyfuel.com
as: MICHAEL.B@PC.DK
To unsubscribe send a blank email to
leave-funnyfuel-7120997@remove.sendafriend.com\"

Jeg har godt nok sendt mange blanke e-mails til  leave-funnyfuel-7120997@remove.sendafriend.com men det har ikke hjulpet!!

Hvis du vil se e-mailen (da den er i HTML) skal du blot skrive din e-mail, og jeg vil videresende den til dig!

Kender du til dette må du meget gerne hjælpe mig...

På forhånd tak!

Avatar billede djeclemen Nybegynder
27. september 2001 - 17:09 #1
dette står på deres side

How do I unsubscribe?
  If you would like to unsubscribe, please send e-mail to the address located at the bottom of your fun page mailing, and your account will be unsubscribed for you.  Due to the fact that subscribing takes a few days, you may have subscribed more than once, so be sure you unsubscribe a few times.
Avatar billede surferen Nybegynder
27. september 2001 - 17:11 #2
Jep præcis!

Det har jeg gjordt omkring fem gange ;o(
Avatar billede djeclemen Nybegynder
27. september 2001 - 17:11 #3
prøv og gå ind på deres side og tilmeld dig igen.

og prøv så
Avatar billede surferen Nybegynder
27. september 2001 - 17:13 #4
Jeg prøver... Jeg kan jo desværre se om det har virket i morgen ;o(
Avatar billede surferen Nybegynder
27. september 2001 - 17:13 #5
Avatar billede husi Nybegynder
27. september 2001 - 17:39 #6
I mange mail-konto\'er kan man afvise mails!
Så skriver du bare den mailadresse du ikke ønsker at få mails fra!

det er inde i indstillinger hvis du har den funktion i din mailkonto.