Avatar billede esben01 Nybegynder
05. oktober 2001 - 09:09 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Reptile!

Er du elmer?
Avatar billede reptile Nybegynder
05. oktober 2001 - 09:10 #1
måske!
Avatar billede dumdum Nybegynder
05. oktober 2001 - 09:12 #2
Nu er det jo ikke fordi jeg skal bemærke snyd og i den stil, men er det ikke lidt for mistænkeligt???
Avatar billede groggy Nybegynder
05. oktober 2001 - 09:12 #3
Hmmmm... Om jeg fatter i gider!!!!

Anse hermed jer selv meldt til admin!!!
Avatar billede reptile Nybegynder
05. oktober 2001 - 09:24 #4
Næh ikke man er en elmer!

Men bare meld mig! Jeg er sq da ligeglad! :-P
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. oktober 2001 - 09:31 #5
har i (du) ikke andet at få tiden til at gå med?
Avatar billede trs Nybegynder
05. oktober 2001 - 09:32 #6
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
05. oktober 2001 - 10:06 #7
har også anbeldt igenigen... hvordan kan han få lov til at blive ved med at bounce sine point videre??
Avatar billede reptile Nybegynder
05. oktober 2001 - 10:30 #8
Jeg har sq kun en brugerprofil her inde på eksperten, så drop jeres crap og få jeg et liv!
Avatar billede reptile Nybegynder
05. oktober 2001 - 10:31 #9
jeg = jer
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
05. oktober 2001 - 10:38 #10
Det er stadigt ikke tilladt at give point væk på den måde!
Avatar billede reptile Nybegynder
05. oktober 2001 - 10:42 #11
Hvorfor ikke???
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
05. oktober 2001 - 11:08 #12
Læs reglerne :

\"De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system. \"

Avatar billede dar Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:09 #13
Nu bliver man jo genrelt banket hårdt i hovedet med noget tungt, hvis man forsøger at antyde, at nogen er dummere end en selv. Men det skal jo ej afholde mig; Reptile, Elmer - whatever - hvordan synes du selv det går? Først uddeler du 1930 point til en af dine andre accounts, hvorefter du siger, at du er ligeglad om admin sletter dig. Det giver da absolut ingen mening. Ja, måske hvis du er dement eller så noget, men hvis du bare er nogen lunde rask i hovedet er det da fuldkommen absurt!
Hvis du er ligeglad med dine brugeres ve og vel har du ikke oprettet en masse af dem. Og hvis du er ligeglad laver du fanme heller ikke spørgsmål og skriver alle mulige, meget lidt sjove svar/kommentarer i dem.

Det er da lamt!
Avatar billede sandi Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:37 #14
Det er hørt Dar, det skulle jo nødigt gå hen og blive en sandkasse i børnehaven.
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 16:08 #15
Esben01 & Reptile er begge deaktiveret

Hojben/CA