Avatar billede erik Nybegynder
05. oktober 2001 - 11:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vente i ASP?

hvordan laver man ventetid i ASP?

feks. jeg kører en rutine, derefter venter jeg 5 sekunder og kører den samme rutine igen?
Avatar billede andreasv Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:04 #1
Her lytter jeg lige med...

/AndreasV
Avatar billede keysersoze Guru
05. oktober 2001 - 12:27 #2
for at køre en rutine i ASP skal der være \"noget\" til at starte den, og det kan asp ikke gøre af sig selv... der skal være en bruger, et reloadende javascript eller noget andet til at få asp-rutinen til at køre...

så du kan ikke lave at asp-script med rutinen der bare starter af sig selv - der skal altså være \"noget\" til at eksekvere den...
Avatar billede erik Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:33 #3
det jeg mener er jeg kalder en funktion, der så eksekveres, venter 5 sekunder derefter kalder sig selv igen, noget ala

function kaldsigselv()
bla bla bla

wait(5)
call kaldsigselv

end function
Avatar billede erik Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:33 #4
altså starte en løkke der kører feks i 30 sekunder, men i de 30 sekunder kører den sig selv 5 gange
Avatar billede yellow Nybegynder
05. oktober 2001 - 14:40 #5
Ikke videre pænt, men jeg mener ikke der findes en direkte sleep eller wait funktion.

sub kaldsigselv
  \'do something here
  varNow = Now
  while DateDiff(\"s\",varNow,Now) < 5
  wend
  call kaldsigselv
end sub
Avatar billede keysersoze Guru
05. november 2001 - 10:55 #6
luk...