Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. oktober 2001 - 04:17 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Sharkforum.com: All over board, we\'re going down!

Til dem der er tilmeldt http://www.sharksforum.com/..

Admins har lige lavet den største bommert de kunne:

  * Samtlige spørgsmål er slettet
  * Som følge af det er alle konti nulstillet

Hvilket betyder at de 75 kr. jeg havde brugt på et spørgsmål, dem har jeg sku fået igen. Og ljweb som havde tjent dem har fået zero, zip, naaaaathin\' - absolut ingenting ud af det.

Designet er ændret lidt, men da jeg lige kom ind på sitet nu skulle jeg logge ind. OK, fair nok.. det gør jeg så - så er jeg logget ind:

Thomas Daugaard
Amount: 100 DKK (som jeg faktisk har brugt 75 kr. af ...)

Men nu bliver jeg smidt tilbage på login siden og får af vide at jeg ikke er logget ind *lååål*

For mig at se kan de ligeså godt bare lukke sitet, begynde på noget andet eller grave sig selv ned (hvis det er det de føler for).

Når først de har lavet sådan en bommert .. ja, så er der nok ikke mange der vil bruge sitet af frygt for hvad der kan ske i fremtiden....

Lidt reklame for en konkurrent: www.RentACoder.com
Det foregår i USD og Paypal, men det er effektivt og her kan ALLE se budende så man har en chance for at se hvor meget guld og hvor mange grønne skove der bliver tilbudt :-)

Synes bare lige jeg ville gøre de folk, som ikke ved det, opmærksomme på det :-)
Avatar billede 7th Praktikant
06. oktober 2001 - 04:41 #1
I told ya, EX is THE best of best ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. oktober 2001 - 04:42 #2
7th:> *GG* E. er godt til det formål E. blev lavet, men check RentACoder.com .. det er godt til det formål Sharksforum.com blev lavet *GG*
Avatar billede snebold Nybegynder
06. oktober 2001 - 07:41 #3
Nedtur nok! hehe...! Men der er da ikke ande for at skrive til admin om din mening!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. oktober 2001 - 07:50 #4
interface:> Det har jeg gjort ... men jeg ved at der er andre end mig og ljweb der har oprettet sig derinde så jeg tænkte at det kunne være rart for dem at vide ...
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. oktober 2001 - 10:03 #5
Er det kun ved mig hvor der står \"ekspertenfest\" som brugernavn i login-boksen, når jeg trykker på login?

Det ser ud til at RantACoder har masser af spørgsmål, nogen til beløb på over $1000 :o)
Avatar billede prodic Mester
06. oktober 2001 - 10:52 #6
Nu ved jeg ikke hvad TD har oplevet derinde, men mit login og \"resten\" ser ud til at fungere lige nu da.
Avatar billede netsrac Nybegynder
06. oktober 2001 - 12:01 #7
Jeg har da stadig de 12 kr jeg har tjent, for mig og se virker det fint ?
Avatar billede koep Nybegynder
06. oktober 2001 - 13:21 #8
LJweb har også tjent penge fra mig af og dem har han krav på om jeg så skal overføre penge til ham IRL

Det er satme for dårligt
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. oktober 2001 - 13:24 #9
koep >> kan ikke huske hvad jeg tjente af dig, så hvis du vil erindre mig kan jeg bevise det overfor de kære admins :)
Avatar billede koep Nybegynder
06. oktober 2001 - 13:46 #10
Jeg mener jeg afsatte 5€
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. oktober 2001 - 13:51 #11
hov, der er 3 point - er det mine som renter på de penge ?
Avatar billede htx98i17 Professor
06. oktober 2001 - 19:54 #12
jeg er også tilmeldt på sharks og har 10 kr flyvende derinde...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:41 #13
ljweb:> Tror du det er en gavegod da ?? Nåå så skidt d a..
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:45 #14
tdaug >> det plejer dine spørgsmål at være :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. oktober 2001 - 22:49 #15
Der skulle ikke være problemer med afregning på konti, men såfremt der skulle være fejl, beder vi de berørte kontakte os via info@sharksforum.com.

Vi beklager den manglende tålmodighed, og håber at høre direkte fra brugere, som ikke mener deres saldo er korrekt ! Disse indlæg tjener blot til forvirring, og er tidskrævende for os !