Avatar billede everyday Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:09 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Promise Ultra DMA/100 Bulk !!!!!!!!!!!!!!!!

Er der nogen der kan forklare hvad det her er og hvad det bruges til, og til sidst men ikke mindst er det godt at købe den dims !!!

Promise: Ultra DMA/100 Bulk    PCI 365 kr.

Avatar billede bbs Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:11 #1
Det er til hvis man f.eks. skal ha\' flere harddiske, og der ikke mere er plads til dem i de 4 IDE slots der er på et bundkort.
F.eks. hvis man har 1 brænder, 1 dvd-drev, et cd-rom-drev og 3 harddiske, så bliver man nød til at købe en extra IDE Controller, før det hele kan køre på pc\'en på samme tid.
Avatar billede kirus Praktikant
07. oktober 2001 - 15:17 #2
desuden er Ultra DMA en betegnelse af at da bliver pumpet op til 100 MB i sekundet til og fra harddisken!
Avatar billede everyday Nybegynder
13. oktober 2001 - 18:15 #3
Det var godt i svarede ;o)
Avatar billede bbs Nybegynder
14. oktober 2001 - 19:11 #4
Takker for points :)