Avatar billede nof Nybegynder
27. maj 1999 - 22:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

En chat som ligner Carlsberg''s

Hej allesammen!!!

Jeg kunne godt tænke mig at få hjælp til at lave et JavaScript til en chat, som ligner Carlsberg''s.
Fordelen ved Carlsberg''s chat er nemlig at du ikke behøver at opdatere brugerinfo hele tiden.

Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig!!!

MVH
nof
Avatar billede pgj35 Nybegynder
27. maj 1999 - 22:13 #1
Hejsa Nof

...Jeg får snart programmeret en chat, som den de har hos U-land, jeg tror det er det bedste du kan anskaffe dig, når du ingen chatserver har.

MVH
/PGJ35
Avatar billede tomb3 Nybegynder
08. juni 2000 - 16:56 #2
pgj35> Kan vi andre få lov at se denne chat ??