Avatar billede cyanide Nybegynder
15. oktober 2001 - 15:19 Der er 2 kommentarer

Shares disconnecter på server

Jeg har en Windows 2000 Server som filserver. Jeg har flere delte mapper, hvoraf den ene af disse mapper er map\'d som f: på selve serveren og det samme på alle klienter. På alle klienter kan jeg fint køre SQL forespørgsler og de respektive programmer der ligger på dette drev. Men på selve serveren disconnecter den drevet så længe der er brugere i regnsskabssystemet (kører via BDE32)! Dvs. at jeg ikke kan køre SQL forespørgsler via et Web interface så længe der er brugere i systemet! - Er der en løsning på det, for det virker fint når alle brugere er ude af regnskabssytemet!
Avatar billede marinus Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:21 #1
Har du sat et maksimum antal brugere  der kan være på sharen samtidig??

I så fald kan du øge tiladte antal brugere på sharen.
Avatar billede cyanide Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:19 #2
den står til maksimum tilladte!