Avatar billede oscar Nybegynder
28. maj 1999 - 10:32 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

bbe1379 kom og få saltet

Da jeg den anden dag stillede et ? omkring en køb og salg side fik jeg en masse feedback, men ingen ville hjælpe for 60 pts..

men bbe1379 var ligeglad, og han gad alligevel godt hjælpe mig, så hermed skal han have lidt fortjeneste..

Kom og få dine pts.

./ Oscar
Avatar billede pgj35 Nybegynder
28. maj 1999 - 10:44 #1
Jeg vil gerne have hans point :o)
Avatar billede boomer Nybegynder
28. maj 1999 - 11:01 #2
Ok, jeg har ikke hjulpet... Det var heller ikke mig der sendte adovbs.inc til dig, det var heller ikke mig der fortalte hvordan du lavede en DNS-Less...

Klart at bbe1379 får pointene...
Avatar billede oscar Nybegynder
28. maj 1999 - 12:06 #3
Til boomer, jo vidst var det dig der gav mig koden,, og adovbs..

Jeg undskylder meget, du får self også PTS......

LIGE SÅ SNART JEG HAR NOGLE..

jeg fik desværre det gule kort for lidt siden..

men det har du vel set....
Avatar billede oscar Nybegynder
28. maj 1999 - 12:13 #4
Lige en kommentar til dem der har e-mailet til mig...

Nej jeg opretter da ikke bare en ny konto..

jeg har fået min straf, så må jeg jo leve med mine 85 PTS
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. maj 1999 - 13:26 #5
oscar>> du kunne måske være lidt solidarisk og give en del af dine points til den ene og en del til den anden....
Avatar billede oscar Nybegynder
28. maj 1999 - 13:31 #6
Ja det har jeg tænkt på....

MEN så kommer det store ?

Jeg skal jo så selv svare på mit spørgsmål for at få PTS tilbage ikke..?

Og så har vi sikkert balladen igen..

Det er nok okke lige det jeg skal gøre, jeg har vidst lave nok rav i den ..

Så skal alle være indforstået på at jeg selv svarer!!!!!!!!!!
Avatar billede boomer Nybegynder
28. maj 1999 - 13:35 #7
Oscar: Hvad mener du med det gule kort?
Avatar billede graae Nybegynder
28. maj 1999 - 13:44 #8
Han mener jo nok at han har snydt sig til point, så han har fået en advarsel.

Avatar billede oscar Nybegynder
28. maj 1999 - 13:46 #9
jeg fik kvajet mig igår...

jeg har i starten oprettet en konto her.
men efter nogen tid ville jeg godt omdøbe den, det var ikke muligt, så oprettede en ny konto, men den gamle fik jo tildelt 1000 PTS forleden og dem ville jeg jo godt overføre..

MEN lad mig fastslå det en gang for alle

ADMIN er HÅRD men Retfærdig på dette område, så han slettede min PTS (snøft)

Det var hvad jeg kaldte det gule kort...

SE under kategorien DB2......
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
28. maj 1999 - 18:32 #10
hey oscar...jeg har først lige checket min mail nu....men det ser ud til at jeg ikke kan svare...opretter du et nyt?? eller har dy fået ballade  :-)......pointene er selvfølgelig rare...men ikke afgørende.

drop evt. en linie på kasper@medialog.dk
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
28. maj 1999 - 18:34 #11
dy=du
Avatar billede oscar Nybegynder
28. maj 1999 - 18:37 #12
Hiver lige mine PTS i land...
Avatar billede oscar Nybegynder
28. maj 1999 - 18:39 #13
Nå det gik SKU ikke, nu gav jeg PGJ35 300 PTS for en dum kommentar..

Håber han er så Large at sende dem tilbage
Avatar billede boomer Nybegynder
28. maj 1999 - 19:01 #14
Hvorfor afviste du ikke bare hans svar??
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
28. maj 1999 - 19:25 #15
hva' så Oscar...kører det ikke rigigt for dig i dag...  ;-)

skriv hvis du finder på noget andet...ellers går det nok