Avatar billede everyday Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:45 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

PHP HJÆLP!!!!!!!!!

Jeg er ikke så klog inde for det der PHP.
Jeg har lige hentet nogen forskellige PHP-SCRIPTS, til min hjemmeside men jeg ved ikke hvor jeg skal ligge dem kan i ikke hjælpe mig. Jeg bruger FrontPage 2000 til at lave min hjmmeside i.

SÅ HJÆLP MIG!!!!
Avatar billede berg Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:46 #1
Hmm, du burde læse nogle begynder guides:
www.webcafe.dk
Avatar billede berg Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:49 #2
For det første skal du sørge for at din server kan eksekvere filer med endelsen .php/.php3.

Derefter henter du homesite på deres home (kan den ikke i hovedet). Så læser du en bunke tutorials. dem på webcafe er meget gode til atlære hvordan du starter osv.
Avatar billede a_c Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:49 #3
Ja du er lidt svær at hjælpe da du ligesom mangler den grundlæggende forståelse for problemet.
Avatar billede pingeling1000 Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:50 #4
Det kræver du har adgang til en server der understøtter PHP...
Hvis du har installeret din egen apache med PHP modul så skulle du kunne lægge dine scripts i apaches underbibliotek  \\htdocs\\
Avatar billede berg Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:50 #5
Start her:
http://www.webcafe.dk/php/artikler/001/phpa001.php3
og arbejd dig frema\' :)...
Avatar billede bromer Nybegynder
16. oktober 2001 - 14:31 #6
berg> Kan ikke helt se ideen i at prøve at tvinge en editor ned over hoved på folk....
Avatar billede everyday Nybegynder
17. oktober 2001 - 20:57 #7
Oki alle tak for hjælpen ;o)
Avatar billede berg Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:59 #8
bromer->Talk to the hand, cauz the face ain\'t listening!

I øvrigt er det fordi jeg har dårlige erfaringer med FP og php (og andre scripts). Så det var bare et eksempel, lille ven!