Avatar billede needs Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

OpenGL & ASUS Geforce 1DDR (v6800 pure)

Jeg har problemer med at få indstalleret openGL til mit Geforce rigtigt. I Q3 kommer der en fejlmeddelse som tyder på at openGL ikke er rigtigt indstalleret. Jeg bruger de nyeste drivere fra Nvida og har prøvet at indstallere openGL mere end en gang men lige meget hjælper det. Jeg bruger NVmax til overclocking og kan andbefale det. Hjælp mig!!!

Zero_Black
Avatar billede makse Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:46 #1
Prøv følgende.
Start - Kør > Regedit.
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\OpenGLdrivers
Hvis der står andre end RIVATNT så slet dem og genstart.
Avatar billede lassebm Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:27 #2
er directx 8.0 installeret?
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:53 #3
Og hvis du kan anbefale NVmax til overclocking kan du så ikke komme med en link, så man kan hente og prøve den?
Avatar billede sandi Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:09 #4
Her er et link til NVMax og en del andre tweaks. http://www.guru3d.com/files/
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:13 #5
Hehe, det tænkte jeg nok, de har mange gode ting der!
Avatar billede sandi Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:20 #6
Ja det er en rigtig god side, bruger den tit.
Avatar billede lassebm Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:12 #7
needs er du her?
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. oktober 2001 - 19:23 #8
We needs you ;o)
Avatar billede needs Nybegynder
24. oktober 2001 - 15:28 #9
Drictx 8 var installere og jeg fundet ud af hvad det var: VGA BIOS\'en var brændt sammen så nu er kortet til rapation/udskiftning. Tak for linket men dette kan selvføgelig også bruges http://www.nvmax.com.
HAHAHA (\"Det heder altså need you\").

Zero_Black

P.S. Z_B er mit \"navn\" men det andet bruger jeg bare nogle steder.
Avatar billede needs Nybegynder
14. december 2001 - 21:50 #10
makse ha rdu det samme kort som mig eller hvad??
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. december 2001 - 22:04 #11
needs> makse har ikke været på eksperten i flere måneder, og der er ingen der ved hvor han befinder sig!
Avatar billede needs Nybegynder
16. december 2001 - 18:54 #12
fedt ;-(
Nå men har du eller andre nogle idér til hvad der kunne være galt makses løsning ikke virker ???

Z_B
Avatar billede needs Nybegynder
16. december 2001 - 19:00 #13
directx 8.0a ER installeret(og OpenGl 1.0.0.121)