Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2001 - 15:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike hjælp søges

dav vær gang jeg går in i crate og laver et nyt spil og trykker på ok så den skulle starte men den quiter nu efter jeg har downloadet den nye update til Counter-Strike.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:45 #1
Fjern CS og geninstaller det igen.... det vil jeg tro er løsningen...

/daywalker123
Avatar billede nms Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:46 #2
Har haft samme problem, så efter jeg havde slettet counter-strike/half-life så virkede det hele!

-NMS
Avatar billede warloz Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:53 #3
Ja, geninstallere er hvis den eneste løsning.

Prøv at få fat i den fulde cs installation, updatesne kan nogen gange gå lidt i kage.
Avatar billede slinky Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:59 #4
nej nej nej... du skal opdatere din halflife til 1.1.0.8 så virker det
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2001 - 16:04 #5
nope virket ik og jeg har updated til 1.3
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2001 - 16:08 #6
Slet Counter-strike OG HALF-LIFE.... Geninstaller så.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2001 - 16:09 #7
det er det jeg har
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2001 - 16:33 #8
downloader den nye update til half-life tar 3 timer :( tak for hjælpen warloZ (hans ide at prøve det)
Avatar billede g-and Nybegynder
25. oktober 2001 - 22:42 #9
Hør her det eneste du skal gøre, er slette dit nuværende CT....og geninstalere det EN GANG TIL. Det hjælper har selv haft samme problemer computer-newbie

G-and
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2001 - 00:55 #10
tak warloz  for at sige jeg skulle downloade den nye update til half-life nu viker det efter 4 timers downloading :)