Avatar billede nico Nybegynder
03. marts 2000 - 19:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tæller download

Det jeg søger at at man kan se hvor mange gange en fil er downloaded. Hvis det kan bruges til at se hvor mange gange en artikel er læst vil det være alletiders. Grunden til de mange points er at det her er noget af det sidste jeg mangler samt at ingen kunne tilbyde help on the place sidste gang. Jeg regner med at få hjælp til at sætte det op da jeg er rigtig dårlig til ASP.
Det jeg ønsker er noget simpelt som hos f.eks. www.spwired.dk
Avatar billede tue Nybegynder
03. marts 2000 - 20:50 #1
Du kan hente det fra netcoders.dk:

http://www.netcoders.dk/sourcecode.asp?mode=dl&source_id=297

Den skulle ikke være ret svær at finde rundt i !!!
Avatar billede nico Nybegynder
03. marts 2000 - 22:00 #2
Jo netop det at finde ud af det har jeg prøvet før uden held. Det jeg søger er en som e.v.t. kan sætte det op.
Avatar billede tue Nybegynder
03. marts 2000 - 23:52 #3
Det kan jeg godt, bare send det
dokument jeg skal opsætte det på til:
t_sandal@yahoo.com
Avatar billede bocker Nybegynder
04. marts 2000 - 10:42 #4
nico >> for 450 points, kan jeg sq lave et helt nyt script til dig...du kender min email :)
Avatar billede nico Nybegynder
05. marts 2000 - 12:28 #5
Hjælper du med at sætte det på eller bliver det ligesom sidste gang? Jeg kan ikke selv!
Avatar billede nico Nybegynder
06. marts 2000 - 00:57 #6
Tue>> Du får en mail en af dagene skal lige oprette de dokumenter først.
Avatar billede carpediem Nybegynder
06. marts 2000 - 13:06 #7
nico>> Jeg har et system som er færdiglavet. Det fungerer perfekt. Hvis du lige skriver din mail adresse, så sender jeg dig en alt hvad du skal bruge inkl. database.
Avatar billede carpediem Nybegynder
06. marts 2000 - 13:18 #8
Det skulle vel egentlig have været et svar.
Avatar billede carpediem Nybegynder
06. marts 2000 - 13:41 #9
Jeg fandt jo så din e-mail adresse i dine oplysninger og har sendt dig et par filer.
Avatar billede nico Nybegynder
13. marts 2000 - 20:14 #10
Puha efter megen stabadser virker det. Fik dog lidt intern hjælp af et par nylidt tilkomne asp nørder. Men tak alligevel caroediem:-)
Avatar billede phreak--- Nybegynder
06. oktober 2000 - 00:32 #11
Jeg har lavet en hosted download tæller, som alle kan bruge, ligegyldig hvilken hjemmeside de har. Den kan tælle og registrere alle downloads, og vise oversigt og statistik på dem.

Du kan vise selve tælleren på din egen side, ved at sætte et stykke javascript ind.

Den kan ses på: http://www.mols.dk/service/download/