Avatar billede piil Nybegynder
08. marts 2000 - 10:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder man ud af vvilke brugere der er online?

Er det muligt at finde ud af hvilke brugere på et site der er online lige nu. De skal selvfølgelig logges ind for at få adgang til sitet. Det er meget vigtigt at få at vide hvem det er. Ikke bare hvor mange???
Kontakt mig eventuelt på piil@piilstil.com eller ICQ: 57352928 da jeg skal bruge svaret hurtigt. Bar rolig du skal nok få dine point alligevel :)

Avatar billede meelby Nybegynder
08. marts 2000 - 12:16 #1
Hvorfor ikke her på eksperten, således at vi andre kan få glæde af koden???

Er det ved hjælp af session("passwords") eller ??
Avatar billede roslev Nybegynder
08. marts 2000 - 12:43 #2
Avatar billede piil Nybegynder
08. marts 2000 - 13:05 #3
Roslev! Jeg kan ikke bruge
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=7491

Jeg skal jo bruge navnene på dem der er online. IKKE bare hvor mange!

Til meelby! Ja jeg bruger sesssion passwords...
Avatar billede carpediem Nybegynder
08. marts 2000 - 17:41 #4
Jeg har aldrig selv kigget på det, men de siger jo det er en slags logsystem.
http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=71
Avatar billede piil Nybegynder
08. marts 2000 - 17:48 #5
Nå jeg har selv fundet ud af det!
Jeg skal nok poste det herinde når jeg lige får ryddet lidt op i det, men det er noget med en application variable til hver bruger der logger ind med et timestamp......
Avatar billede nico Nybegynder
09. marts 2000 - 20:10 #6
Jeg vil da gerne vide det piil. E.v.t. få nogle points.
Avatar billede aspdude Nybegynder
10. marts 2000 - 16:57 #7
jeg vil skam oxo gerne vide det , du får 100 Points .....

MVH AspDude
Avatar billede piil Nybegynder
29. juli 2000 - 09:08 #8
du kan tjekke inden på netcoders.dk