Avatar billede cyberlsn Nybegynder
05. november 2001 - 09:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tutorials til Counterstrike

Er der nogen der kan give mig nogle gode tips/tricks til, hvad jeg skal gøre, for ikke at blive myrdet af modstanderne i Counterstrike, når jeg entet spiller over LAN eller Online Game?
(er godt træt af, altid at blive myrdet af de andre spillere).

Avatar billede andreasha Nybegynder
05. november 2001 - 09:20 #1
Lad være med at hoppe når du har AK.
Avatar billede andreasha Nybegynder
05. november 2001 - 09:21 #2
Sørg for at have rigeligt med fps
Avatar billede Dominix Novice
05. november 2001 - 09:21 #3
Skyd først :o)  (Jeg har samme problem :o) )
Avatar billede andreasha Nybegynder
05. november 2001 - 09:23 #4
:D
Avatar billede markmusen Nybegynder
05. november 2001 - 09:26 #5
Hold dig tæt til vægge når der ikke er nogen i nærheden! Hvis du ser nogen eller du bliver skudt på eller du hører skud, så find ud af hvor du bliver beskudt fra, men gør for alt i verden ikke dette stillestående. Når du angriber så gør det under sidelæns bevægelse gerne med lidt hoppen. Hop dog kun hvis du kan styre dit sigte ordentligt!
Avatar billede agony Nybegynder
05. november 2001 - 09:27 #6
kill or be killed, thats the way of the game. Tæning træning træning og mere træning er den eneste vej du kan blive bedre på. Kig på de andre spillere mens du er død hvordan de spiller. F.eks. så er der mange som dukker sig når de skyder, det gør dem sværre at ramme og så er det nemmere for dem selv at sigte.
Når du skyder så lav borte salver. Du rammer ikke en meter hvis du bare holder aftrækkere inde.
At vælge det rigtige vågen er af stor fordel. På maps med store åbne områder er AWP \" hvem sagde luder\" en mulighed, men på maps med mange smalle gange så er colt eller AK 47 nok et bedre valg.
Avatar billede hobbez Nybegynder
05. november 2001 - 09:32 #7
Og hold dig så væk fra Boomtowns newbie-servere - de er smækfyldte med drengerøve der ikke har hjerne til at spille uden en masse cheats !

Fatisk har jeg fundet ud af, at jeg klarer mig bedre, når jeg spiller på de af Boomtowns servere, der IKKE er markeret som newbie-server. Go figure.

/Rob
(Som kun har spillet CS lidt over en uge, og stadig får lammetæv :o)
Avatar billede hobbez Nybegynder
05. november 2001 - 09:35 #8
Og lær at strafe !!!!!

Og gå (lad være med at løbe) hvis du ikke vil opdages !! Man kan høre dine skridt når du løber.

Og spil med hovedtelefoner - det gør det MEGET nemmere at retningsbestemme lyde.

Og når du dør, så prøv at følge en af de bedre spillere - og se hvad han hun gør som du ikke selv gør.

Og ØV DIG !! :o)

/Rob
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
05. november 2001 - 19:19 #9
Brug M16 når du er CT.
Og AK når du er Terrorist
Det går jeg og det går godt

mvh
Kasper.bc