Avatar billede wincentz Nybegynder
05. november 2001 - 13:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HJÆÆÆÆLP

jeg havde 19 SCSI diske og 1 61gb ide disk i min server  ok så ville jeg lige smide en 40gb mere i den og da den startede op så vare begge ide diske væk ? men kunne godt se dem i bios , så pillede jeg den nye ud igen og startede op igen og så var den der stadig ikke og da jeg gik ind i manage disk tingen så står 61gb som 38.10gb iorden og 19,10gb ikke alokeret ??
hvad er der gået galt og hvad kan jeg dog gøre  ??? og nej har ikke taget en backup :((
Avatar billede wincentz Nybegynder
05. november 2001 - 13:04 #1
ups glemte vist lige at skrive lidt mere i overskriftet :) men i finder det jo nok .
troede at man lige kunne ændre i det bagefter men ser ikke muligheden nogen steder
Avatar billede wincentz Nybegynder
05. november 2001 - 13:49 #2
SKAL bruge et program der hedder frtree 1.56 eller nyere i full version er vilig til at betale da mine data er MEGET vigtige!!!
Avatar billede wincentz Nybegynder
05. november 2001 - 13:50 #3
eller noget andet der kan lave det samme for med det program kan jeg se filerne men kan ikke trække dem ud da programmet vil lave nuller (0) istedet for data .
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. november 2001 - 15:38 #4
Avatar billede wincentz Nybegynder
05. november 2001 - 16:09 #5
har jeg hentet men skal bruge i full version
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. november 2001 - 16:24 #6
\"er vilig til at betale\" ...

FRTree must be registered over the phone or by email. To register over the phone click on the Buy One Now button. Purchase the software. A download will be available after the purchase is complete.  Then call toll free 1-866-438-6932 or direct 1-727-345-9665. A representative is available 24 hours a day 7 days a week.

  To register via email, click on the Buy One Now button.  Purchase and download the software. Run the executable. The executable is a self extracting zip executable which will extract all of the enclosed files to a floppy disk. Once extracted restart your computer in DOS mode or boot to a floppy. Insert the floppy disk with the extracted FRTree files. Type frtree.exe at the A:\\ prompt. The program will then inform you that it is unregistered and will ask you if you would like to register now. Yes, is the reply. It will then show you a public key and a space where you may enter a User Key. Email the Public Key to support@dtidata.com.
Avatar billede wincentz Nybegynder
05. november 2001 - 17:05 #7
ja jeg har osse skrevet til dem men skal bruge det nuuuu lol så jeg håber på mail fra dem imorgen eller måske idag :)
Avatar billede wincentz Nybegynder
29. december 2002 - 10:26 #8
luk