Avatar billede pillefinger Nybegynder
05. november 2001 - 20:45 Der er 2 kommentarer

spil på net

jeg har forbundet mine to computer til nette og vil gerne spille mod mine børn samt andre på nette hvordan gør jeg det,jeg har hørt at man skal skrive sit TCP/ip men hvor finder jeg det.
Avatar billede zeeo Nybegynder
05. november 2001 - 20:57 #1
prøv www.myip.dk
der skulle den gerne stå med STORT
Avatar billede netweawer Nybegynder
05. november 2001 - 21:22 #2
dette er til windows 98se

du skal gå ind på tilføj fjern programmer, derefter skal du klikke på windows installation, gå ind på internetværktøjer gå ned i detaljer, nu skal du sætte et flueben udfor deling af internet-forbindelse, du skal have en diskette klar nu, og muligvis din windows cdrom. nu siger pcen at den vil have en diskette, når disketten er lavet, putter du den i de andre computere der skal spilled med. og dobbeltklik på exe ikonet.

Hvis dine netværks instillinger ikke er korrekte går du ind i kontrolpanel/netværk. dobbeltklik på tcp/ip(den af dem hvor den hedder mere end tcp/ip)

Under fanebladet IP-adresse trykker du på angiv ip adresse, skriv på server computeren, eller den hvor internet forbindelsen er skriver du: 192.168.0.1
på computer nr 2 skriver du:
osv. osv.