Avatar billede hvid Nybegynder
06. november 2001 - 09:37 Der er 4 kommentarer

Mappe -> Fake CD-rom???

Mit spørgsmål går på, om der er nogen, der ved hvordan man \"snyder\" sin computer, og laver en mappe på sin harddisk om, så det ligner et cd-romdrev...
Er det muligt, at kopiere fx diablo2-cd\'en ind på min hd, og dermed undgå at bruge cd?
Avatar billede xpx Nybegynder
06. november 2001 - 09:47 #1
Det klan du med div. cracks.. Jeg vil ikke fortælle hjor man kan få fat i dem.. Men de findes.. OG BLIZZARD VIL IKKE(!) HAVE AT DU BRUGER DEM!!!
Avatar billede goz Nybegynder
06. november 2001 - 09:58 #2
http://www.daemon-tools.com har værktøjer der kan mappe iso/cue filer som CD drev, men de må selvfølgelig ikke bruges ulovligt.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 10:00 #3
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
06. november 2001 - 12:42 #4
Til visse ting kan man nøjes med at kopiere CD\'ens indhold op på disken og skrive subst <det-drev-bogstav-man-vil-tildele> <det-sted-man-vil-subste> (i en kommandoprompt selvfølgeligt ;o))