Avatar billede trinity Nybegynder
09. november 2001 - 21:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

NT 4 Workstation & Netware net

Hej

Jeg har en bærbar som kører Windows NT 4 Workstation som jeg nogle gange bruger på et novell netware net, men for det meste på et microsoft baseret net, men jeg vil gerne have muligheden for at tilgå filer på netware serverne (ver. 5) dog uden at installere novell\'s klient, jeg har prøvet med den klient til netware net som er med til windows nt 4 men det er vist kun bygget til ipx/spx baseret netware net noget som har en let/god løsning på mit problem?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. november 2001 - 21:58 #1
Hvis du kører NT4 op mod et Netware5 der kører ren TCP/IP er du NØDT til at have Novell\'s egen Netware klient installeret.

Dengang NT4 \"var på mode\", var der ikke noget der hed TCP/IP i Netware sammenhænge. Derfor er det ikke muligt :)

NanoQ
Avatar billede trinity Nybegynder
09. november 2001 - 22:00 #2
Hm.. okie.. takker