Avatar billede gfx Nybegynder
11. november 2001 - 19:33 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

php program..

Hejsa..
Kender i et godt program til at lave php i..?

Jeg bruger cuteHTML, men det er ikke særligt godt, til php.

</gfx>
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2001 - 19:47 #1
bruger mest Notepad, men Stones Webwriter er nu også meget god, fås gratis på www.webwriter.dk
en god ide er også at købe Start på PHP, fra IDG Forlag, det koster omkring kr. 70,- og fås i de fleste boghandler, det er godt at bruge, da det er skrevet på dansk, og i et sprog der er til at forstå
Avatar billede repsac Nybegynder
11. november 2001 - 19:50 #2
www.editplus.com - 100% lækkert program!!!

=>ztyxx: hvorfor købe en \"Start på PHP\"??? - læs www.webcafe.dk og flæsk selv med det! - det gjorde jeg i hvert fald ... :)
Avatar billede vizual Nybegynder
11. november 2001 - 19:54 #3
Prøv PHPEdit det kan hentes på http://www.phpedit.com/ og inkludere debugger, code completion m.m.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2001 - 19:56 #4
repsac> jeg synes at Start på PHP er god til opslag, men du har helt ret i at webcafe, og alle de andre danske sites der også er om bl.a. PHP, også er fortrinlige.
Har selv lige hentet editplus og skal se at finde tid til at kigge på det, har oxo hørt at det skulle være godt :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. november 2001 - 20:01 #5
HUSK at hente en ny .stx fil til PHP, til EditPlus, da den der følger med har et MEGET sparsomt antal af PHP\'s funktioner, og desuden er skrevet til PHP3 (der ikke har sessions, hvorfor funktionerne mangler i .stx filen)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2001 - 20:11 #6
tdaugaard> er lige inde på editplus´s hjemmeside, hvilken af filernemener du er den bedste at hente??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. november 2001 - 21:42 #7
ztyxx .. hmm .. kan jeg ikke huske .. mener jeg hentede en der hed PHP6.zip eller sårn.
Ellers så hent den her: http://boeslunde.com:90/php_stx.zip
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2001 - 22:21 #8
tdaugaard>takker
oO(boeslunde.com, mon tdaugaard bor i Boeslunde) så er vi jo næsten naboer, bor ved Fuglebjerg....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. november 2001 - 23:26 #9
ztyxx ... jaer .. bor i Boeslunde .. damn .. jeg troede sku ikke jeg skulle finde en fra E. der boede bare nogenlunde i nærheden af mig *G*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. november 2001 - 13:19 #10
tdaugaard> hehe, you can run.............
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. november 2001 - 16:22 #11
*griner* hæ hæ.. I don\'t run, I drive *lol* (and I sure as hell can hide *G*)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. november 2001 - 16:25 #12
hehe, så er du garanteret en af de mange som ordensmagten stopper med for høj fart ned ad \"Boeslunde Main Avenue\" :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. november 2001 - 16:27 #13
styxx, dog ikke .. (altså, er aldrig blevet stoppet *GG*) definér høj fart ;o) er 110 for meget ?