Avatar billede webwizard Nybegynder
12. november 2001 - 17:22 Der er 31 kommentarer

Fly styrtet ned...!

Se www.friserverplads.dk/terror2 for mere info... skriv også jeres mening her!
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2001 - 17:24 #1
gaab...gammel nyhed!

Det er sq da bare en ulykke, folk er så skide paranoide.

Der letter og lander et fly i JFK Airport hvert 10 sekund...det går vel galt en gang imellem.
Avatar billede hojben Novice
12. november 2001 - 17:24 #2
Der er ingen konkrete beviser på at osama har noget med den her at gøre... !
Avatar billede netz-dk Nybegynder
12. november 2001 - 17:27 #3
hojben > Jeg hørte et eller andet sted at han lige har tilstået at det var ham...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. november 2001 - 17:27 #4
Hvor er det plat at folk sådan sætter i værk, jeg ville aldrig få mine nyheder fra en sådan side og desuden er det med største sandsynlighed en ulykke helt i stil med den i Milano!

Avatar billede johannielsen Nybegynder
12. november 2001 - 17:29 #5
På den anden side kan man heller ikke afvise at Osama slår til igen. Lad os dog vente og se...
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. november 2001 - 17:29 #6
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2001 - 17:30 #7
\"Jeg hørte et eller andet sted at han lige har tilstået at det var ham... \"

Har du en kilde? Eller var det \"stemmerne\" inde i dit hovede?
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. november 2001 - 17:30 #8
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. november 2001 - 17:30 #9
netz-dk>>  Jeg hørte et eller andet sted at der lige er styrtet et fly ned i amalienborg og at der allerede er et billede på nettet med tourist guy!!!

Avatar billede hojben Novice
12. november 2001 - 17:30 #10
et eller andet sted kan ikke bruges til så meget.. stålfaste beviser derimod ;)

Generelt er jeg ved at være godt træt af hele tiden høre om dit og dat.... over there..
Avatar billede netz-dk Nybegynder
12. november 2001 - 17:33 #11
*Ss* james
Avatar billede netz-dk Nybegynder
12. november 2001 - 17:35 #12
el barto > det ved jeg ikke... det var nogle af mine venner der sad og snakkede om det...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. november 2001 - 17:35 #13
Læs lige dette fra bacardil\'s eb link:

Videoen, som Sunday Telegraph-journalister ANGIVELIGT har set, er udelukkende fremstillet til internt brug i Al Qaida-netværket.

Tilgengæld så har jeg hørt at folkevogn næste år kommer med en bil der kan køre 100 km på en liter brandstof!

Avatar billede Slettet bruger
12. november 2001 - 17:39 #14
Jeg har hørt at kronprins Frederik er bøsse...nogle af mine venner snakkede om det. *LOL*
Avatar billede webwizard Nybegynder
12. november 2001 - 17:44 #15
Hvis i har noget, som ikke er på siden, så smid det lige på ik\'? Alle kan lave nyheder, men moi skal lige acceptere!!!
PLEASE?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. november 2001 - 17:46 #16
webwizard>> Vi tager groft pis på dig har du ikke fattet det?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
12. november 2001 - 17:48 #17
->James_t_dk

Man indrømmer aldig at folk tager pis på en...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. november 2001 - 17:50 #18
johannielsen>> Eller også fatter man det ikke, jeg har da en på mit arbejde som det sidste halve år er blevet taget pis på, han har ikke opdaget det endnu!!!
Avatar billede webwizard Nybegynder
12. november 2001 - 17:53 #19
Jo, SÅ dum er jeg sq ikke! Men alligevel... har ikke læst halvdelen af indlæggene, da de ikke er værd at læse!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. november 2001 - 17:56 #20
fint, jeg ville bare lige sikre mig det. Jeg surfer selv mine nyheder..... Derfor kan jeg ikke bruge et site som dit. Nyheder skal ikke omskrives eller tilpasses mere end højest nødvendigt derfor nyheder på engelsk, det kan alle forstå og nyheder ved kilden ikke andre steder. Resten er hele og halve meninger!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
12. november 2001 - 20:29 #21
Det er sjovt - når johannielsen siger \"På den anden side kan man heller ikke afvise at Osama slår til igen. Lad os dog vente og se... \", lyder det næsten osm om, at han synes det er fedt, hvis Laden kan sætte lidt gang i den og sprede lidt død og ulykke - hvad fanden er det for nogen medieludere herinde???
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. november 2001 - 20:34 #22
netz-dk > Det han har tilstøjet er terron den 11 september. Kilde: Urban,BT,MetroExpress!

-Jonas
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2001 - 21:14 #23
tilstøjet terron?

*G*
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. november 2001 - 21:38 #24
Ups hehe :-)
Avatar billede hojben Novice
12. november 2001 - 22:16 #25
hehe tilstået terror *G*
Avatar billede bone Nybegynder
12. november 2001 - 22:22 #26
Hey! Hvad var det for en bil, der skulle kunne køre 100 km på en liter :-) (Og hvis det er rigtigt, vil jeg godt vide det :-P).
Avatar billede msmows Nybegynder
12. november 2001 - 22:26 #27
Bilen ?! Det er en VW, trehjulet med plads til 2 personer. Der er planer om en mere normal der ville kunne køre 50 km/l.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
12. november 2001 - 22:28 #28
Bone- den er halv motorcykel og halv bil. Altså tre-hjulet. De kommer senere med en rigtig bil der kører 100km på to liter benzin.
Avatar billede repsac Nybegynder
12. november 2001 - 22:32 #29
=>el_barto: \"Har du en kilde? Eller var det \"stemmerne\" inde i dit hovede?\" - det lydder da meget rimeligt at Osama tager skylden for det (bort set fra at han ALDRIG før har taget skylden for et terrorangreb) fordi det vil virke som en sejr ... hvis du forstår.
Dog deler jeg din skepsis pga. at han ikke tidligere har tilstået et terrorangreb ... :)
- men måske er det andre der har været hurtige og har taget \"æren\" for den forfærdelige ulykke.
Avatar billede msmows Nybegynder
12. november 2001 - 22:34 #30
Avatar billede msmows Nybegynder
12. november 2001 - 22:35 #31
Det er altså ikke i forbindelse med ulykken i dag.