Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
12. november 2001 - 23:53 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

hvorfor skal lige netop jeg vinde en computer????

Jeg har lige sat og besvaret en række spørgsmål, hvor jeg kan vinde en computer.........

Men jeg skal svare på spørgsmålet >>>hvorfor skal lige netop du vinde en computer<<<

jeg duer ikke til sådan noget, så Kom med nogen forslag. der kan evt. være lidt hjælp at hente her:
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=eric-pedersen
Avatar billede apollo69 Nybegynder
12. november 2001 - 23:56 #1
Fordi du ikke selv har råd til en.
Fattig studerende med en masse børn.  ;)
Avatar billede parazite Nybegynder
12. november 2001 - 23:57 #2
Med så mange unger er endnu en computer stadig for lidt. Derfor skal du vinde to. ;)

www.rush.dk/for_mange_point.php
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2001 - 23:57 #3
vil hellere ha linket til konkurrencen *GG*

øhm..... fordi du skal bruge den til din uddannelse :)
Avatar billede parazite Nybegynder
12. november 2001 - 23:58 #4
Desuden, hvis du skal være i stand til at opdrage alle de unger ordentligt, så *skal* du have flere computere. :)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
12. november 2001 - 23:58 #5
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2001 - 00:00 #6
eric : går bedre hvis du bruger www.rush.dk/for_mange_point.php
Avatar billede jokn Nybegynder
13. november 2001 - 01:55 #7
må man ikke få et link til konkurrencen? :)
Avatar billede _jokn Nybegynder
13. november 2001 - 09:32 #8
Fordi du er har brug for en spilcomputer til dine unger :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. november 2001 - 16:18 #9
_jokn ... hvad ble\' der af \"jokn\" ?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. november 2001 - 16:22 #10
fordi du sidder så meget foran den gamle og hjælper folk på eksperten, og det slider på den, så du MÅ simpelthen have en der også kan bruges \"privat\" :-)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. november 2001 - 12:51 #11
andre/flere???
Avatar billede steel-shark Nybegynder
16. november 2001 - 12:58 #12
Hvorfor skal du komenter alt???
kunne du ikke bare lukke og forbi gå spm af steel-shark...
påforhånd tak!!!!!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
16. november 2001 - 20:56 #13
steel-shark......Eksperten er bygget op omkring et point-system, og uden dette ville der ikke være så mange der var ivrige efter at svare så hurtigt....syntes du ikke det var en god ide at lukke disse spørgsmål, eller hvis dit problem ikke er løst kan du svare dem der ivrigt har prøvet at hjælpe dig.......pointene på eksperten koster ikke noget, men er en lille \"gulerod\" til dem der gerne vil hjælpe dig med dine problemer.

Du skal huske at lukke spørgsmålet igen når du har fået den nødvendige hjælp. Dette gøres nederst på siden, hvor du klikker på den bruger der skal have point (hvis flere brugere skal have point skal du holde ctrl nede mens du markerer dem) derefter trykker du på accepter, og pointene fordeles.

Du kan også vælge at give forskelige pointstørrelser til hver bruger, her trykker du på avanceret, og siden bliver åbnet påny, nederst kan du så skrive pointstørrelsen til hver bruger

>>>>>Håber at have rokket ved din samvittighed<<<<<

til alle andre............så har steel-shark 20 spørgsmål der endnu ikke er lúkkede.....
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?rowStart=0&catid=&SortBy=flag_status&Order=asc&navn=steel-shark&i1=0&i2=0&i3=0&i4=1&i5=0&i6=0&i7=0&i8=0&q=&page_session=3192412
Avatar billede steel-shark Nybegynder
19. november 2001 - 15:37 #14
nej det har du ikke de fleste her 0 point så jeg gider ikke oprette et svar for at svare !!!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
02. december 2001 - 15:26 #15
jeg har ikke kunnet bruge jeres svar til noget, og kun jokn har svaret.... hans svar skal ikke belønnes med 150 point, så smid lige et svar så de kan blive fordelt
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
03. december 2001 - 09:16 #16
hallo......
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
03. december 2001 - 09:16 #17
er
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
03. december 2001 - 09:16 #18
der
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
03. december 2001 - 09:17 #19
nogen
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
14. december 2001 - 00:19 #20
halloooooooooooooo
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. december 2001 - 11:07 #21
lukker........