Avatar billede limemedia Nybegynder
13. november 2001 - 08:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WinAmp Random er vist ikke helt random...

Min \"playlist\" indeholder nu over 500 musiknumre der gerne skal spilles random med én gang per hvorefter den gerne må spille igen.

Jeg kører den kendte WinAmp og spilleren er genial specielt med mit Live lydkort hvor jeg har tweaket output lyden til noget jeg selv mener lyder godt - hmm, tilbage til problemet - problemet er at den ikke spiller helt random som jeg gerne vil. Flere sange spilles flere gange inden den når igennem mine 500 sange. Jeg har valgt \"shuffle\" men ikke \"toggle repeat\"

Er det et generelt winamp problem ? Jeg kører version 2.77 fra Oktober 2001. Er der evt. en anden player der håndterer mange sange i playlists bedre ?

Problemet synes ikke at eksistere ved små playlists af fx 10 sange... Der virker det perfekt.

/ LJ
Avatar billede snowball Novice
13. november 2001 - 08:22 #1
Har selv samme problem, så vi må da håbe at de har lavet det lidt bedere i Winamp 3 når den engang udkommer ;)

Snowball
Avatar billede limemedia Nybegynder
13. november 2001 - 08:26 #2
ved du om de har obs på problemet ?
Avatar billede snowball Novice
13. november 2001 - 08:47 #3
Aner det ikke !

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. november 2001 - 14:12 #4
Hmm.. har du evt. prøvet at randomize listen via Sort funktionen istedet for at bruge shuffle?
Avatar billede kapla Nybegynder
13. november 2001 - 21:12 #5
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. november 2001 - 21:17 #6
Det spørgsmål har jeg også fyrret af på et tidspunkt ... :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. november 2001 - 16:37 #7
!