Avatar billede peter_ost Nybegynder
13. november 2001 - 19:07 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Joke virus

er der nogen der ved hvor man kan downloade sådan en \"joke virus\", man kan sende med email( gerne forklædt som word dokument), og så når modtageren åbner den, så går computeren kold eller lignende...
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2001 - 19:09 #1
Joke? Computer går kold? No offence, men det lyder ikke ligefrem som en joke.
Avatar billede tigger Nybegynder
13. november 2001 - 19:14 #2
Nej, men hvad med en mail, så når modtageren læser den redirecter til en internetside som sender et ICMP attack som får computeren til i værste fald at gå ned?
....vira er ikke at joke med. Heller ikke for sjov =)

Har du tænkt over, at hvis der ikke fandtes vira, så ville alle computere kunne køre omkring 50% hurtigere - man behøvede ikke antivirus....
Avatar billede xpx Nybegynder
13. november 2001 - 19:19 #3
Helt rigting tigger!

Men det me 50%, det er nu ikke rigtigt, med det antivirus program jeg sidder med bliver det \"kun\" 25%!
Avatar billede maxium Novice
13. november 2001 - 19:22 #4
tigger>
1: hvad er vira
2: hvorfor vil computeren køre 50% hurtiger hvis de ikke var der
Avatar billede xpx Nybegynder
13. november 2001 - 19:26 #5
1) Vira er nogle programmer der er tiul for at give pc ejere problemer! (den nemme version)
2) Antivirus programmerne sløver ens pc noget i den grad ca 50%, eller noget i den stil!
Avatar billede xpx Nybegynder
13. november 2001 - 19:27 #6
Sorry, jeg svare bare uden at læse hvem der blev spurt..

XpX
Avatar billede peter_ost Nybegynder
13. november 2001 - 19:28 #7
Jeg mener altså også sådan en der kun gør det i måske 10 sekunder, så modtageren bare for en kortvarig forskrækkelse.. Det er bare ment som en joke, for at forskrække ne af mine venner... Kender i virkelig ikke dem, der hvor der kommer happy faces frem bagefter? Jeg ville bare ha lidt sjov med en af mine venner..
Avatar billede peter_ost Nybegynder
13. november 2001 - 19:36 #8
vira er flertal for virus
Avatar billede xpx Nybegynder
13. november 2001 - 19:36 #9
Man tager sgu da ikke sjov med sine venner på den måde!
Avatar billede peter_ost Nybegynder
13. november 2001 - 19:45 #10
hvorfor ikke, det er da bare en uskyldig joke, og forøvrigt er det en af mine lærere.....
Avatar billede xpx Nybegynder
13. november 2001 - 19:48 #11
hehe.. SÅ er det jo noget andet(!).. MEn jeg må tilstå at jeg ikke kender til nogle af de programmer, som du vil have!

XpX
Avatar billede peter_ost Nybegynder
13. november 2001 - 19:50 #12
øv... hvis i skulle finde noget må i da gerne lige skrive..
Avatar billede peter_ost Nybegynder
13. november 2001 - 20:06 #13
Nu har jeg fundet en..
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2001 - 00:17 #14
Der ligger et eksempel på en joke virus inde på experftp i mappen sikkerhed. Den viser hvad der sker hvis man ikke har virusscanner.

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk
www.expertftp.on2u.dk