Avatar billede peter_ost Nybegynder
13. november 2001 - 20:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændring af udseende

Hvordan ændrer man udseende af en fil, jeg har en \"joke falsk virus\" som jeg gerne ville sende i en mail, men kan man ikke gøre sådan at modtageren tror det er et word dokument... kan man overhovedet det? ellers ville links til lignende jokes være fedt...
Avatar billede silverflame Nybegynder
13. november 2001 - 20:19 #1
du kunne jo sætte .doc bag på den og håbe på at modtageren er snot dum...
Avatar billede peter_ost Nybegynder
13. november 2001 - 20:28 #2
ja, det tror jeg at jeg prøver.. Det er min lærer så hun skal nok falde for det....
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2001 - 21:34 #3
lorte elev siger jeg bare ;)
Avatar billede peter_ost Nybegynder
14. november 2001 - 00:59 #4
lecter>>*lol*, man må næsten ud fra at du er lærer!!!!!!!