Avatar billede maddawg Nybegynder
17. november 2001 - 16:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Domæner...

Jeg leder efter et sted, hvor jeg kan købe mig et domæne, hvor jeg har fri mulighed for at pege det rundt omkring på nettet, når det passer mig.
Derudover, vil jeg også have muligheden for at lave sub domæner, som det nu passer mig (og pege dem hvorhen jeg lyster).
Anyone?

maddawg
Avatar billede apollo69 Nybegynder
17. november 2001 - 17:02 #1
www.wannafind.dk
ALDRIG nede.
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
17. november 2001 - 17:03 #2
Hmmm.... jeg ville vælge www.buydomins.dk de har en god virtuel administration... subdomainer koster penge, men jeg tror ikke du kan pege rundt med dem!?
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
17. november 2001 - 17:04 #3
svar!
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
17. november 2001 - 17:05 #4
Det kører bare... adressen er www.buydomains.dk og ikke det andet fusk jeg fik skrevet!
Avatar billede _jokn Nybegynder
17. november 2001 - 18:08 #5