Avatar billede sky21news Nybegynder
17. november 2001 - 19:49 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Skærmkorts driver

Jeg har en computer der har et skærmkort jeg ikke kan finde ud af hvad hedder, der står bare Standart PCI-Skærmkort.
Hvordan finder jeg en driver der passer til dette kort, det køre nemlig kun med 16 farver i øjeblikket.
Avatar billede nesral Nybegynder
17. november 2001 - 19:52 #1
hvis din computer ikke selv kan identificere dit kort er du nødt til at pille hatten af den og se på kortet hvad er...
Avatar billede kludedukken Nybegynder
17. november 2001 - 19:52 #2
Prøv først at finde ud af hvilket kort det er.
Det kan muligvis \"diagnostiseres\" vha. dette program : http://www.sisoftware.demon.co.uk/
Avatar billede jonashauge Nybegynder
17. november 2001 - 19:52 #3
du er nødt til at finde ud af hvilken grafik-chip der sidder på kortet ellers kan man ikke finde drivere til kortet. prøv at tage et kig på kortet og kig efter en chip...
Avatar billede nesral Nybegynder
17. november 2001 - 20:10 #4
hvis du skriver hvad der står på chippen skal se om ikke jeg kan finde en driver
Avatar billede sky21news Nybegynder
17. november 2001 - 20:19 #5
Der står SiS 6215, og ikke andet.
Avatar billede sky21news Nybegynder
17. november 2001 - 20:20 #6
Men det skal være til Win 98
Avatar billede hardon Nybegynder
17. november 2001 - 20:45 #7