Avatar billede lars_r Nybegynder
18. november 2001 - 19:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af www.taurus-data.dk

Jeg har lige fået nyt design på Taurus\' hjemmeside. Der kommer menuer og flere billeder på senere, men indtil videre vil jeg gerne høre din mening, gerne sammen med en karakter efter 13-skalaen.
Avatar billede zoidberg Nybegynder
18. november 2001 - 19:36 #1
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 20:13 #2
scroller i 800 x 600

ellers meget ok, lidt konservativt og..grønt?
Avatar billede 7th Praktikant
19. november 2001 - 06:11 #3
Som el barto : Lidt for konservativt. Mangler en sprudlende effekt og et blikfang. Dernæst sæt noget margin/padding på jeres side. Virker uproff at teksten slutter helt op omkring venstre side.
Sidst bør I nok lige gennemlæse jeres sider igen. Mange steder modsiger I jer selv. F.eks
\"Hos Taurus behøver det ikke at være dyrt at få lavet en professionelt udseende hjemmeside. I betaler for den tid, der bliver brugt på hjemmesiden, og det giver derfor sig selv, at store og komplekse hjemmesider, med mange faciliteter, bliver dyrere end små og simple hjemmesider.\"
Hvordan får man lavet en billig proffesionel side som I selv skriver, hvis man ikke vil have en lille og simpel side ?
Avatar billede lars_r Nybegynder
19. november 2001 - 09:16 #4
el_barto - Scroller den til siden eller kun op-ned?

7th - Er små sider nødvendigvis uprofesionelle? Eller er sider med meget indhold nødvendigvis profesionelle? Jeg er ikke sikker på, at jeg er enig med dig i, at siden modsiger sig selv. Men så kan vi jo blive enige om at være uenige ;-)

Jeg har kun prøvet siden i IE. Er der nogen kommentarer fra brug i andre browsere?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. november 2001 - 09:40 #5
Hvis man skal kommentere sidens kompatibilitet i mainstreambrowsere, er der et par ting.

I IE 5.5 / 800x600 er der vandret scroller på...

I NS 4.7 er menupunkterne ikke fede (bold) - ellers ingen problemer.

Værre bliver det i NS 6.01 hvor dine top1.gif , top2.gif osv. er \"trukket\" fra hinanden. Der er simlpelthen luft imellem billederne.

Rent grafisk er den ikke imponerende. Den grønne frave kan jeg sagtens forholde mig til, men jeg synes at der mangler en \"tråd\" i hele designet.
Fx. den sorte linje neden under tastaturbilledet - det ser lid mystisk ud at den pludselig stopper brat. Hvad med at lade den fade ud e.lign.
Og at tastaturbilledet går igen under samtlige punkter er at springe over hvor gærret er lavest :)
Og en simpel hovereffekt på menupunkterne er efter min mening for lidt når man tilbyder webdesign. Vis os hvad I kan istedet!

/pelkjaer
Avatar billede 7th Praktikant
20. november 2001 - 00:26 #6
lars_r : Nej små sider behøves skam ikke at være uproffesionelle eller ringere af den grund, men det er måden i udtrykker jer på, at det kommer til at fremstå som om. Det synes jeg ihvertfald personligt.
Avatar billede lars_r Nybegynder
22. november 2001 - 14:24 #7
Jeg takker for alle kommentarerne. Der kom ikke ret mange karakterer; men mon ikke jeg kan leve uden ;-). pelkjaer er den eneste, der har oprettet et svar, så han får pointene.