Avatar billede zchou Nybegynder
22. november 2001 - 09:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af newbee site

Godavs......
Jeg er ny i hjemmsesider og har lige prøvet at lave en seriøs side..

Jeg vil gerne have en masse kritik, hvad kan gøres bedre?
Http://www.skisite.dk

På forhånd tak
Avatar billede svenben Nybegynder
22. november 2001 - 09:37 #1
Tjek
www.travelmarket.dk
Så kan du se hvordan det skal laves :)
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2001 - 10:41 #2
svenben> Haha...det var vel ikke et serøst bud på etn gennemarbejdet/flot website vel?

achou> Indtil du bliver god nok til at lave noget med nogle penge i bør du fjerne baneret, det afskrækker tit folk hvis indholdet ikke er godt nok.

Desuden bør du passe på med dine layers, siden ser underlig ud i alt andet end 1024x768

Din skrifttype er jeg ikke vild med, hellere noget verdana/tahoma...

MHT \"gør til startside\" er det nok lige ambitiøst nok :) Jeg har aldrig oplevet nogen have en anden startside end den de altid har brugt.
Avatar billede svenben Nybegynder
22. november 2001 - 10:42 #3
el barto: jo faktisk.
Kan du da fortælle hvad der er galt med den ?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2001 - 10:48 #4
Dem du konkurrerer med er vel f.eks

http://www.ski-portal.dk/800/area_welcome/
http://uhrskov.dk/forside.jsp
http://www.ifyouski.dk/home/dk/
http://cramon.dk/ski/

Prøv lidt bedre at undersøge hvad det er de har på siderne, og om du kan lave noget ligesågodt. Hvis ikke bør du hellere finde en niche, der er mange der laver sider om ski. Skal du skille dig ud fra mængden bør du finde på noget unikt.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2001 - 10:48 #5
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2001 - 10:52 #6
svenben>
- for meget indhold på forsiden
- for tung (rent grafisk)
- 4 (fire) reklamer på forsiden
- Chart tæller
- hos mig åbner alle links under \"Diverse\" i et nyt vindue
- http://www.stavangeravisen.com/art.asp?art=2484
Avatar billede lars_r Nybegynder
22. november 2001 - 15:45 #7
Jeg har da set sider, der ser væsentligt værre ud. Og eftersom den ikke er færdig endnu, er der håb forude ;-)

Følg rådene her på siden, kom mere indhold på, og lad os så se den igen.

Må jeg foreslå, at du f.eks. kigger på www.skibuzz.dk, der sælger skirejser med prisgaranti?
Avatar billede zchou Nybegynder
22. november 2001 - 15:45 #8
Jeg ved godt at der er problemer med mine layers, men jeg ikke finde ud af at få dem til at følge  den aktuelle opløsning! Kan du evt. hjælpe?
Avatar billede lars_r Nybegynder
22. november 2001 - 15:48 #9
Den virker bedre uden komma: www.skibuzz.dk
Avatar billede randome Nybegynder
23. november 2001 - 12:31 #10
Jeg vil give el_barto helt ret, siden ser mærkelig ud 800x600 og sitet ser ikke ambitiøst nok ud til at jeg ville bruge det, frem for mange at de websider der er nævnt ovenfor.

God arbejdslyst - you need it! (smede)
Avatar billede zchou Nybegynder
23. november 2001 - 18:43 #11
Det er somsagt den første lidt seriøse side jeg har lavet. Jeg ved godt at jeg ikke på nogen måde kan konkurerre med de ovenstående!

Jeg takker for al kritikken.
Kunne i fortælle mig hvordan jeg for ordnet siden så den kan se \"godt ud\" i alle opløsninger?
Avatar billede roedz Nybegynder
24. november 2001 - 15:08 #12
Kunne i fortælle mig hvordan jeg for ordnet siden så den kan se \"godt ud\" i alle opløsninger?:

Start forfra og brug tabller til dit design, som så vil følge de forskellige opløsninger. Det at byggen ens side på i tabeller gøre det også letter at styre og det giver en masse muligheder.