Avatar billede trivial Nybegynder
26. november 2001 - 22:08 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

En sidste vurdering...!

Hej!
Min side www.Hard-News.subnet.dk får sit ejet domæne på Onsdag eller Torsdag, og ejg vil godt have siden fin pudset inde den tid. Så har i nogle kritik, som i synes er meget vigtigt, så lad mig vide:0) I må selvfølgelig også komme med ros:0) Der bliver sat ialt femten points på, når klokken er 00:00. Her er siden: www.hard-news.subnet.dk
Mvh Asger/Trivial
Avatar billede gfx Nybegynder
26. november 2001 - 22:29 #1
Lad vær med at sætte 15 point, det er alt alts for meget!
*lol*

Ej, je synes ikke umidbart, at der er noget som skal rettes/ændres. Det er et ok design...
Avatar billede trivial Nybegynder
26. november 2001 - 22:31 #2
GFX-> Det er bedre en 10.......jeg har INGEN points for tiden...:0)
Avatar billede trivial Nybegynder
26. november 2001 - 22:31 #3
en=end
Avatar billede pesa Nybegynder
26. november 2001 - 22:54 #4
Der er vidst ikke sket noget siden sidst siden skulle vurderes. Siden er fortsat for bred til 800*600.
Avatar billede pesa Nybegynder
26. november 2001 - 22:56 #5
OK, lige en enkelt kommentar: Hold jer til den samme skrifttype over hele siden!
Avatar billede trivial Nybegynder
26. november 2001 - 22:58 #6
Pesa-> Nej....jeg ved det, men jeg har det er i mit hoved, det med banneret:0)

Det er samme skrifttype, bare ikke samme størrelse:0)
Avatar billede storwin Nybegynder
27. november 2001 - 09:08 #7
Ja, der er det med skifttypen, og så skulle du sørge for at \"låse\" bredden af alle dine tables og sætte det hele op inde i et \"låst\" centreret table, således at det ikke hopper og danser, når man kører høj opløsing...

Jeg kører godt nok også 1600x1200, men det er sådan nogle detaljer der er rare at have i orden.

Så ville jeg sørge for at have en billedtekst under ugens nyhed.

Det virker også underligt at man bliver sendt til andre sider... Det var måske mere korrekt at skrive kilden i linket :-) ... Ellers er det sku helt OK... Meget fedt at der er nogen der gider at lave sådan noget :-)
Avatar billede trivial Nybegynder
27. november 2001 - 13:03 #8
storwin-> Tak for krittik:0) Hvordan er det lige at jeg låser tabelen??
Avatar billede trivial Nybegynder
27. november 2001 - 13:52 #9
SÅ har jeg fået ejet domæne http://www.Hard-News.dk/
wwwwwwwwwwwweeeeeeeeeee
Avatar billede storwin Nybegynder
27. november 2001 - 14:48 #10
Du skriver en specifik pixel-værdi for dit table\'s bredhed :-)

FX:
<table width=\"809\" height=\"451\" border=\"0\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\">

<tr height=\"3454\">

<td width=\"188\" height=\"1\">

osv. ... Jeg kunne forklare det nærmere, hvis jeg vidste hvad for et program du brugte...
Avatar billede trivial Nybegynder
27. november 2001 - 15:05 #11
Jeg bruger dreamweaver4..::..:...:.:
Avatar billede storwin Nybegynder
27. november 2001 - 16:12 #12
Se billedet :-)

http://loopback.subnet.dk/tut.jpg

Håber det hjælper :-)
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2001 - 16:19 #13
Hvis sitet skal virke professionelt på brugerne ville en korrekturlæsning ikke være en dårlig idé.
Avatar billede randome Nybegynder
27. november 2001 - 17:44 #14
800x600 er et must!!!
Der er et link på forsiden til forsiden, det er der ikke nogle grund til!!

Du kan i Dreamweaver låes tabellen ved, jeg tror nok det er \"no wrap\"

Ellers ok side
Avatar billede storwin Nybegynder
27. november 2001 - 17:57 #15
Ja, siden er stadig for lang til at kunne være i et 800x600 vindue, og kommer der en scroll-bar ind, så kan  den heller ikke være der i bredden!
Avatar billede pesa Nybegynder
28. november 2001 - 00:09 #16
Angående skrifttypen er det den samme nu. Jeg er dog helt sikker på at noget af siden tidligere blev vist med Times New Roman. Muligvis min computer der stenede men nu funger det!
Avatar billede ptvedt Nybegynder
28. november 2001 - 11:16 #17
bakgrund og border... veldig lik eksperten.dk :)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 13:50 #18
Det hedder ikke \"ejet domæne\", men \"eget domæne\" :)