Avatar billede kinguru Nybegynder
28. november 2001 - 15:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Banner til en VVS side

Hejsa alle ekpserter...

Jeg mangler et banner til en side til en vvs mand...

Banneret skal være:
700*80, i må gerne ændre på opløsningen, bare ikke alt for meget.
Det skal være præget af hvid.
Der er allerede et lille logo, som i måske kan bruge til banneret.

http://www.friserverplads.dk/abildgaard/banner.jpg

På forhånd tak....

--- KinGuru ---
Avatar billede claude Nybegynder
28. november 2001 - 15:48 #1
Kigger på det i aften

/Claude
Avatar billede kinguru Nybegynder
28. november 2001 - 15:57 #2
Claude> Okj, tak for det!!!

---KinGuru---
Avatar billede prodic Mester
28. november 2001 - 16:38 #3
Såfremt du tjener penge på siden så burde du også betale prisen for at folk laver et banner til dig/ham.

Og han burde give noget for udviklingen af et banner i og med at han har et firma.
Avatar billede kinguru Nybegynder
28. november 2001 - 19:46 #4
Det er ikke miin side, det er en jeg laver for en...
Og det er nok minimalt hvad han kommer til at tjene på siden, selvfølgelig lidt, men ikke meget. Da det er en lille butik han har.
Og faktisk så er der nok flere mennesker der ser mange af alle de andre bannere jeg har fået lavet her, end der vil komme til og se dette, og dem der lavede dem, spurgte da ikke efter penge...
Du må undskylda mig Prodic, hvis jeg lyder sur, det er jeg ikke... Syntes bare at det er mærkeligt, at så snart at banneret er for en LILLE forretning, ja så \"burde\" jeg give penge for det...
Jeg kan da godt lægge et lille link ind, ikke fordi det vil give personen særligt mange besøgende ved det, da der som sagt ikke kommer det store besøgs antal!

---KinGuru---
Avatar billede prodic Mester
28. november 2001 - 19:50 #5
kinguru->Du lyder såmænd ikke sur.
Men vend situationen rundt - jeg går jo heller ikke ned til ham og siger at han skal lave mine VVS-installationer for ingenting.
Og det er rent faktisk hvad der sker i situationen vi snakker om.
Avatar billede kinguru Nybegynder
28. november 2001 - 19:53 #6
Jeg gider overhovedet ikke den diskotion, altså, hvis det er SÅDAN et stort problem at lave et banner, pga. at det er til én enkelt side, ja så okay da...

---KinGuu---
Avatar billede red_eagle Nybegynder
26. december 2001 - 00:00 #7
Lamer.....
Avatar billede kinguru Nybegynder
22. februar 2002 - 09:09 #8
Da der ikke er nogen der kunne/ville svare, lukker jeg dette spørgelsmål ved at trække pointsne tilbage!!! :o)
Avatar billede kinguru Nybegynder
22. februar 2002 - 09:14 #9
123... Dette er min svar!!!